Ο Ταραντίνο «απορρίπτει υποθέσεις» σχετικά με το ρόλο της Μαργκό Ρόμπι και σκέφτεται να μεγαλώσει το «Χόλιγουντ» - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
10:55
24/5

Ο Ταραντίνο «απορρίπτει υποθέσεις» σχετικά με το ρόλο της Μαργκό Ρόμπι και σκέφτεται να μεγαλώσει το «Χόλιγουντ»

Η απότομη απάντηση του Κουέντιν Ταραντίνο σε μία δημοσιογράφο κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου του «Κάποτε στο Χόλιγουντ» έγινε viral και έφερε ξανά στην επιφάνεια το θέμα της απεικόνισης βίας κατά των γυναικών στις ταινίες του.

Αποστολή στις Κάννες: Νεκτάριος Σάκκας

Η νέα ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο «Κάποτε στο Χόλιγουντ» δημιούργησε φρενίτιδα και επικές ουρές για ένα εισιτήριο στην Κρουαζέτ, χάρισε τη λάμψη των πρωταγωνιστών της στο κόκκινο χαλί, συγκέντρωσε διθυραμβικές κριτικές και έδωσε επιπλέον ένα viral απόσπασμα στη Συνέντευξη Τύπου. Αφορμή η ερώτηση της δημοσιογράφου Φάρα Ναγιέρι των New York Times σχετικά με την παρουσία της Μαργκό Ρόμπι (υποδύεται τη Σάρον Τέιτ) και η απότομη απάντηση που έλαβε από τον σκηνοθέτη.

Η δημοσιογράφος ρώτησε γιατί η Μαργκό Ρόμπι είχε τελικά ελάχιστες ατάκες στην ταινία για να πάρει την απάντηση «Απορρίπτω την υπόθεσή σας» από τον Ταραντίνο. Μετά από μία αμήχανη σιωπή, η Ρόμπι πήρε το λόγο εξηγώντας πως οι σκηνές της Τέιτ στην οθόνη «φανερώνουν τις υπέροχες πλευρές της και μπορούσαν να αποτυπωθούν ικανοποιητικά χωρίς λόγο». Η Ρόμπι πρόσθεσε πως ανέλαβε τον ρόλο γιατί αισθάνθηκε πως είχε μία ευκαιρία να τιμήσει τη μνήμη της αδικοχαμένης Τέιτ. «Ο Κουέντιν μου είπε πως είναι η καρδιά της ταινίας και εγώ την είδα ως μία αχτίδα φωτός». Παράλληλα ο Μπραντ Πιτ περιγράφει το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» ως μία απεικόνιση «της οργής απέναντι στην αθωότητα», επισημαίνοντας πως η δολοφονία της Σάρον Τέιτ ήταν ένα σημείο καμπής και αυτό τελικά είναι που υπογραμμίζει η ταινία.

Το απόσπασμα της Συνέντευξης Τύπου έφερε ξανά στην επιφάνεια το θέμα της γραφικής βίας αλλά και της αντιμετώπισης των γυναικών στις ταινίες του σκηνοθέτη, δημιουργώντας ένα online μέτωπο. Οι υποστηρικτές του Ταραντίνο χρησιμοποιούν τα φεμινιστικά πρότυπα της Νύφης (Kill Bill) και της «Τζάκι Μπράουν» απέναντι στα παραδείγματα των επικριτών (Ντέιζι Ντόμεργκιου στο «Μισητοί 8» και Κέρι Γουάσινγκτον στο «Django»).

Από την άλλη η απότομη απάντηση του Ταραντίνο στη δημοσιογράφο ίσως σχετίζεται περισσότερο με το συγκεκριμένο μέσο. Τον Φεβρουάριο του 2018 μία συνέντευξη της Ούμα Θέρμαν στους New York Times αποκάλυψε ένα επικίνδυνο γύρισμα του «Kill Bill» που παραλίγο να αποβεί μοιραίο για την πρωταγωνίστρια. Η Θέρμαν θέωρησε τελικά περισσότερο αμέλεια, παρά ηθελημένο γεγονός, το συμβάν και ο Ταραντίνο το χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο σφάλμα της ζωής του και βασική αιτία για το ότι χάλασε η καλή σχέση που είχε ως τότε με τη Θέρμαν. Απαντώντας τότε στις κατηγορίες είπε ότι περίμενε επικοινωνία από τους New York Times ώστε να πει όλα αυτά στο άρθρο που μίλησε η Θέρμαν, αλλά κανείς τελικά δεν επικοινώνησε μαζί του. 

Μιλώντας στην Αν Τόμσον του IndieWire ο Ταραντίνο είπε πως: «Υπάρχουν λίγες ακόμα δικές της, αλλά όλοι έχασαν σκηνές. Δεν είναι η ιστορία της, είναι η ιστορία του Ρικ (Ντι Κάπριο). Ούτε καν του Κλιφ (Πιτ). Είναι μία αγγελική παρουσία σε όλη την ταινία, ένα αγγελικό πνεύμα στη γη, κατά μία έννοια δεν είναι καν στην ταινία, αλλά στις καρδιές μας».

Επίσης ο σκηνοθέτης είπε πως σκέφτεται να επιστρέψει στο μοντάζ και να προσθέσει σκηνές (το cut των Καννών είχε διάρκεια 2 ώρες και 39 λεπτά), κάτι που είχε κάνει και στο «Άδωξοι Μπάσταρδη» μετά την πρεμιέρα του. «Ίσως το κάνω μεγαλύτερο», είπε αποκαλύπτωντας πως η πρώτη εκδοχή ήταν 4 ώρες και 20 λεπτά και πως υπάρχουν κάποιες σκηνές του Αλ Πατσίνο, αλλά και του Ντι Κάπριο, που αυτή τη στιγμή δεν περιλαμβάνονται στην ταινία.

Διαβάστε τη γνώμη του Λουκά Κατσίκα για το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» εδώ

Το 72ο Φεστιβάλ Καννών (14 - 26 Μαΐου) ξεκίνησε και το ΣΙΝΕΜΑ - cinemagazine.gr βρίσκεται στην Κρουαζέτ για να σας ενημερώνει καθημερινά με ανταποκρίσεις, αποκλειστικά θέματα και αφιερώματα!

Διαβάστε ακόμη:
Κάννες 2019: Ο Βασίλης Κεκάτος διεκδικεί τον Χρυσό Φοίνικα μετρώντας την «Απόσταση Ανάμεσα στον Ουρανό και Εμάς»

Κάννες 2019: Το «Parasite» διεκδικεί χωρίς αντίπαλο το πιο απολαυστικό πολιτικό φιλμ του Φεστιβάλ
Κάννες 2019: Πρώτη γνώμη για το «Κάποτε στο...Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο
Κάννες 2019: Το «Frankie» αποδεικνύει ότι η σεμνότητα δεν είναι πάντα η καλύτερη κινηματογραφική επιλογή

Κάννες 2019: Ο «Νεαρός Άχμεντ» είναι η αποκαρδιωτική επιστροφή των Νταρντέν στο φεστιβάλ των θριάμβων τους
Κάννες 2019: Το «Diego Maradona» είναι το κατά Καπάντια ευαγγέλιο για τον μεγαλύτερο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών
Κάννες 2019: Ο Μάλικ εξακολουθεί να αναζητά τον Θεό στο «A Hidden Life», ευτυχώς αυτή τη φορά έχει σενάριο
Κάννες 2019: Με «Πόνο και Δόξα» ο Πέδρο Αλμοδόβαρ υπογράφει την καλύτερη ταινία του εδώ και πολλά χρόνια
Κάννες 2019: Το «Πορτρέτο μιας Νεαρής που Φλέγεται» βάζει φωτιά στο διαγωνιστικό τμήμα!

Κάννες 2019: Ο Ρόμπερτ Πάτινσον και ο Γουίλεμ Νταφό δίνουν εφιαλτικό ραντεβού στον «Φάρο»
Κάννες 2019: Τα φαντάσματα του ωκεανού επισκέπτονται το «Atlantique» της Ματί Ντιόπ
Κάννες 2019: Το «Little Joe» είναι ένα διαρκές παιχνίδι μυαλού και αισθήσεων (αρκεί να το μυρίσεις)
Κάννες 2019: Το «Rocketman» είναι το καινούργιο «Bohemian Rhapsody». Καλώς ή κακώς
Κάννες 2019: Το «Sorry We Missed You» είναι ένας διδακτικός και προβλέψιμος Λόουτς

Κάννες 2019: Το «Bacurau» σερβίρει συναρπαστικά ένα κινηματογραφικό κοκτέιλ μολότοφ
Κάννες 2019: Οι «Άθλιοι» προσπαθούν να «κάνουν το σωστό» σε ένα Παρίσι που βράζει
Κάννες 2019: Τα ζόμπι του Τζάρμους δαγκώνουν πολύ λιγότερο από τα βαμπίρ του

Κάννες 2019: Αυτές είναι οι ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε στο φεστιβάλ
Αλμοδόβαρ, Νταρντέν, Μάλικ, Λόουτς και Ντολάν στο πρόγραμμα των φετινών Καννών
«Η Απόσταση Ανάμεσα στον Ουρανό κι Εμάς» του Βασίλη Κεκάτου στο διαγωνιστικό των Καννών
Once Upon a time in... Κάννες! Ταραντίνο, Κεσίς, Νοέ είναι οι φετινές προσθήκες των Καννών
Λάνθιμος, Παβλικόφσκι, Φάνινγκ και σία! Ο Ινιαρίτου θα έχει εκλεκτή συντροφιά στις Κάννες

Ο Πάνος Κούτρας συναντά την Κλερ Ντενί στην Κριτική Επιτροπή των φετινών Καννών
Τρέιλερ: Οι αδερφοί Νταρντέν επιστρέφουν στις Κάννες με το «Ahmed»
Ρόμπερτ Πάτινσον και Γουίλεμ Νταφόε ανάβουν τον «Φάρο» των Καννών
Η Ανιές Βαρντά εμπνέει το επίσημο πόστερ του 72ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών
«Rocketman»: Η κινηματογραφική βιογραφία του Έλτον Τζον θα κάνει πρεμιέρα στις Κάννες
Το «The Dead Don’t Die» του Τζιμ Τζάρμους θα ανοίξει το φετινό Φεστιβάλ Καννών!