Η μαύρη κωμωδία του Έλληνα μικρομηκά θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο διασημότερο κινηματογραφικό φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους.
Για δυο πράγματα είναι διάσημη η γαλλική πόλη του Κλερμόν-Φεράν. Για τα (μην ανησυχείτε, ανενεργά) ηφαίστεια που απέχουν ένα τσιγάρο δρόμο και για το κινηματογραφικό φεστιβάλ της, όπου χτυπά η καρδιά του φιλμ μικρού μήκους. Το Κλερμόν-Φεράν είναι, πιθανότατα, το διασημότερο φεστιβάλ αυτής της παράλληλης φιλμογραφίας, που στον 21ο αιώνα αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς, αφενός γιατί τα ψηφιακά μέσα έδωσαν πρόσβαση στο όνειρο σε περισσότερους κινηματογραφιστές, αφετέρου επειδή το attention span των θεατών αποδεικνύεται διαρκώς μειούμενο και η διάρκεια του μικρού μήκους είναι φιλικότερη προς αυτό. Στο σημείο αυτό, βέβαια, οφείλουμε να θυμίσουμε ότι σημασία δεν έχει η διάρκεια, αλλά η οικονομία μιας ταινίας -έχουμε δει ταινίες 30 λεπτών που έμοιαζαν να διαρκούν 3 ώρες, αλλά και το αντίστροφο.
Στη φετινή έκδοση του Κλερμόν-Φεράν λοιπόν, που θα διαρκέσει από 31 Ιανουαρίου ως 8 Φεβρουαρίου, θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του το «Pirateland», μια συμπαραγωγή Ελλάδας, Νορβηγίας και Γαλλίας με την υπογραφή του Σταύρου Πετρόπουλου. Και τι εστί «Pirateland»;
Πρόκειται για μαύρη κωμωδία που ασχολείται με τις παροχές ψυχαγωγίας των ελληνικών τουριστικών θέρετρων προς τους θαμώνες τους. Καθώς η τουριστική σεζόν στην Κρήτη τελειώνει και οι ιδιοκτήτες μιας μικρής οικογενειακής ξενοδοχειακής εγκατάστασης τα μαζεύουν σιγά σιγά, δέχονται την επίσκεψη μιας νορβηγικής οικογένειας, γοητευμένης από το πειρατικό παρελθόν του τόπου. Σύντομα οι τουρίστες αναγκάζουν τους οικοδεσπότες τους να τους δώσουν μια αυθεντική εμπειρία πειρατικής βίας.
Η συνέχεια επί της οθόνης (του Κλερμόν-Φεράν).