(Not) «A Complete Unknown»: Πρώτες αντιδράσεις για το biopic του Μπομπ Ντίλαν - νεα || cinemagazine.gr
7:00
22/11

(Not) «A Complete Unknown»: Πρώτες αντιδράσεις για το biopic του Μπομπ Ντίλαν

Με τις πρώιμες αναφορές να παραμιλούν για την ερμηνεία του Τιμοτέ Σαλαμέ και του υποστηρικτικού επιτελείου της ταινίας του Τζέιμς Μάνγκολντ.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Μολονότι σε κάποια νωρίτερη στιγμή είχε διαρρεύσει μια σχετική παγωμάρα από τις ανεπίσημες πρώτες της ταινίας που περιμένουμε κάμποσο κάμποσοι, και τείνουμε να την πιστέψουμε (την παγωμάρα) καθώς περιορισμένα φανς του Τζέιμς Μάνγκολντ, ήρθε η επίσημη πρώτη με κοινό του «Complete Unknown» και ο συνήθης σοσιομιντιακός θόρυβος που ακολουθεί like a rolling stone αναιρεί εκείνη την εντύπωση.

Η ταινία, που βγαίνει στις 25 Δεκεμβρίου στις ΗΠΑ, παρακολουθεί τον Ντίλαν στην πιο κινηματογραφική του εποχή (1961-1965 - την χρονιά που κορυφώθηκε το «No Direction Home» του Μάρτιν Σκορσέζε που δεν ξεπερνιέται) και εκτός του Σαλαμέ περιέχει Έντ Νόρτον (στον ρόλο του Πίτ Σίγκερ - επίσης μαζεύει γερές κριτικές), Μόνικα Μπαρμπάρο (ως Τζόαν Μπαέζ) και Έλ Φάνινγκ ως Σούζι Ρότολο.

Ένας δημοσιογράφος βλέπει την ερμηνεία της χρονιάς:

Ο κριτικός του Playlist συγκινείται παρότι, όπως μας ενημερώνει δεν τον αφορά αυτή η μουσική...

Ο Κλέιτον Ντέιβις του Variety, που πρέπει να τον ακούτε γιατί ξέρει για τα βραβεία όσα όλοι μας μαζί, δηλώνει ότι είναι οι δύο γυναικείες ερμηνείες που εντυπωσιάζουν και αποτελούν την άγκυρα της ταινίας...

...ενώ άλλοι παραλληλίζουν με το «Walk the Line», επίσης του Μάνγκολντ, που τα είχε πάει καλά οσκαρικά

Γλυκιά αναμονή, είναι ούτως ή άλλως αυτή η εποχή του χρόνου, λογαριάστε δε ότι η αμερικανικη διανομή συνωθεί στην ίδια μέρα, ανήμερα Χριστούγεννα, τέσσερεις ευρείες διανομές (Babygirl, Nosferatu, A Complete Unknown και The Fire Inside), κατά μία έννοια όλες τους ταινίες «σοβαρές», πιο ενήλικου κοινού που δεν ελπίζουμε μόνο να βλέπονται αλλά και να προσελκύσουν ένα κάπως υπολογίσιμο κοινό που θα δώσει μια ένδειξη στα στούντιο ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που θέλουν να πηγαίνουν σινεμά χωρίς να συνομιλούν μεταξύ τους πάνω από φωτισμένες οθόνες την ώρα της προβολής.