Πρώτες φωτογραφίες: Κρίστιαν Μπέιλ και Τζέσι Μπάκλεϊ στο «Frankenstein» της Μάγκι Τζίλενχαλ - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
8:50
5/4

Πρώτες φωτογραφίες: Κρίστιαν Μπέιλ και Τζέσι Μπάκλεϊ στο «Frankenstein» της Μάγκι Τζίλενχαλ

Καιρό είχαμε να δούμε τον Κρίστιαν Μπέιλ να «χάνεται» πίσω από μια μεταμόρφωση, καθώς φαίνεται τούτη εδώ θα υπερκαλύψει το κενό.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Αν κάνεις χρειάζεται μια τρανή απόδειξη για την αιώνια ζωή του κλασικού, ιδού η ιστορία με το «Frankenstein» της Μαίρη Σέλεϊ. Μόνο στη διετία 2023-2024 έντεκα (!!) παραγωγές συνωστίζονται ήδη, ενώ πλάνα για δύο ακόμα μείζονες είναι στα σκαριά. Η μία είναι τούτη εδώ, το «The Bride» της Μάγκι Τζίλενχαλ στην δεύτερη ταινία της μετά την εξαιρετική «Χαμένη Κόρη» πίσω στο 2021.

Ο Κρίστιαν Μπέιλ υποδύεται το Πλάσμα του Βίκτωρα Φράνκενσταϊν, ενώ Νύφη του θα είναι η Τζέσι Μπάκλεϊ. Η σκηνοθέτις έδειξε τις πρώτες φωτό του ζεύγους στον λογαριασμό της στο Ιnstagram. Σημειωτέον ότι αυτά είναι camera tests, όχι δηλαδή εικόνες γυρισμάτων. Στην ταινία θα έχουμε θορυβώδες καστ, αφού δίπλα στο ζεύγος θα είναι Πενέλοπε Κρουζ, Πίτερ Σάρσγκαρντ και Ανέτ Μπένινγκ. Φωτογραφίζει ο Λόρενς Σερ, ο άνθρωπος πίσω από το «Joker». Η ταινία δεν θα είναι βικτωριανής αισθητικής, μάλλον δηλαδή, αφού θα είναι τοποθετημένη στο Σικάγο του 1930.

Αυτή, επιστρέφοντας στην αρχική νύξη περί αιώνιου «κλασικού», δεν είναι η μόνη ταινία που τρέχει αυτή τη στιγμή από μεγάλο στούντιο. Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο δεν θα μπορούσε να μην καταπιαστεί κάποτε με την ιστορία αυτή και φαίνεται ότι η στιγμή έφτασε. Είναι ήδη σε γυρίσματα του δικού του Φρανκενστάιν, με Πλάσμα των Τζέικομπ Ελόρντι και καστ που περιλαμβάνει τους Όσκαρ Άιζακ, Μία Γκοθ, Λαρς Μίκελεσεν, Τσαρλς Ντανς και Κρίστοφ Βαλτζ. Αν σε αυτά προσθέσει κανείς και τα «Poor Things», εμφανών καταβολών, Μαίρη Σέλει, ξαναζείς μεγάλες πιένες, είσαι η νύφη του Μπραμ Στόουκερ στο Φανταστικό. Και, μάλλον, τον ξεπερνάς.

Στις 2 Οκτωβρίου του 2025 αναμένεται το «The Bride» από την Warner Bros. και αυτή θα είναι και η ευκαιρία του Μπέιλ να πάρει Όσκαρ εκεί που ο Ντε Νίρο στην δική του μεταμόρφωση (στο χλιαρό μεν, κοπολικών διαστάσεων δε έργο του Μπράνα από το 1994) δεν είχε περάσει ούτε έξω από την απονομή. Χλωμό βέβαια, αλλά ήθελα ακόμα μια φορά να τους παραλληλίσω.