Έτσι υποδέχτηκαν τους θεατές οι αίθουσες, κι εκείνοι τις γέμισαν ανέλπιστα, για να παρακολουθήσουν τις νέες περιπέτειες της «Βαϊάνα» - όπως κυκλοφορεί η Moana στα μέρη μας ώστε να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις. Πολύ ευχάριστη η πορεία του «Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά» που φαίνεται να κερδίζει άξια το ελληνικό κοινό, απογοητευτικό το άνοιγμα της «Επιστροφής» και, πολύ περισσότερο, εκείνο του «Megalopolis» του Κόπολα.
Πραγματικά, ποιος θα περίμενε η ταινία της Disney να κάνει τόσα πολλά εισιτήρια. Όπως και στις ΗΠΑ, η «Μoana 2» προσέλκυσε μαζικά το οικογενειακό κοινό. Στα μέρη μας, μάλιστα, για μόλις 9 εισιτήρια δεν έπιασε το άνοιγμα του «Deadpool & Wolverine» της ίδιας εταιρείας, που είχε κόψει 71.428 εισιτήρια το πρώτο του τετραήμερο. Για την ιστορία, το μεγαλύτερο άνοιγμα της χρονιάς αλλά και την πρώτη θέση του box-office για το έτος κρατούν τα «Μυαλά που Κουβαλάς 2» - είχαν ανοίξει με 98.084 εισιτήρια. Στα χρόνια που μεσολάβησαν η Moana ή μάλλον η Βαϊάνα έχτισε το brand name της, όπως και η Μαρίνα Σάττι που της δανείζει τη φωνή της στα ελληνικά, και γέννησαν έναν συνδυασμό που σκοτώνει.
To σύνολο αυτής της εβδομάδας έφτασε τα 128.347 εισιτήρια και, μάλιστα, είναι μεγαλύτερο, αν συνυπολογίσουμε τα εισιτήρια του ντοκιμαντέρ για τον Light αλλά και της «Συμμορίας της Συμφοράς» με τον Αλέξανδρο Τσουβέλα, για τα οποία δεν έχουμε πληροφορίες. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο «Μονομάχος 2». Επαρκές το νούμερο των 110.704 εισιτηρίων, συγκρίσεις με την πρώτη ταινία δεν έχουν νόημα – άλλες οι συνθήκες της αγοράς, άλλο το κοινό, άλλη και η ταινία. Ακριβώς από κάτω βρίσκουμε το «Ηeretic» με ένα χλιαρούτσικο άνοιγμα 8.612 εισιτηρίων από 58 οθόνες. Είναι εμφανές πια ότι για να πάρει μια ταινία τρόμου την ανιούσα, πρέπει να διαθέτει στιγμιότυπα πρόσφορα για το tik tok – και η συγκεκριμένη δεν είχε, ούτε φιγουράρει ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο app.
Το θέμα είναι ότι υπάρχει κορεσμός σε θεάματα για το ίδιο κοινό – τα λέγαμε και την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτό το τετραήμερο προστέθηκαν σε η ελληνικού ενδιαφέροντος «Επιστροφή» και το «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα. Το δεύτερο είναι μια ταινία που ενδεχομένως θα έπρεπε να είχε βγει κοντά στις Κάννες, μα υποθέτουμε ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα. Το πρώτο είχε άνοιγμα καλύτερο από το πρώτο, αλλά πολύ πολύ μέτριο. Κανένα τους δεν βγήκε κερδισμένο, αμφότερα έχασαν αλλά και έφαγαν εισιτήρια και οθόνες από λοιπές ταινίες που, θα το ξαναπούμε, συναγωνίζονται για το ίδιο κοινό. Ενημερωτικά, το «Βird» έκοψε 472 εισιτήρια σε 5 οθόνες, το «Ρισελιέ» 92 σε μία – εντυπωσιακό το γεγονός ότι έχουν περίπου τον ίδιο μέσο όρο ανά αίθουσα.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Βαιάνα 2» - 71.419 εισιτήρια, 158 οθόνες
2. «Μονομάχος ΙΙ», 11.489 εισιτήρια, 71 οθόνες (Σύνολο: 110.704)
3. «Heretic», 8.612 εισιτήρια, 58 οθόνες
4.«Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά», 7.975 εισιτήρια, 35 οθόνες (Σύνολο : 22.840)
5.«Η Επιστροφή», 5.562 εισιτήρια, 54 οθόνες
6. «Megalopolis», 2.630 εισιτήρια, 50 οθόνες
7.«Το Ατίθασο Ρομπότ», 2.495 εισιτήρια, 41 οθόνες (Σύνολο: 88.837)
«Το Διπλανό Δωμάτιο», 2.437 εισιτήρια, 26 οθόνες (Σύνολο: 28.330)
9. «Interstellar» (RL), 2.360 εισιτήρια, 9 οθόνες (Σύνολο: 10.535)
10. «Κονκλάβιο», 2.011 εισιτήρια, 23 οθόνες (Σύνολο: 40.436)