«Βαϊάνα 2» και «Maria» κατέλεβαν και πάλι τις δυο πρώτες θέσεις στο ελληνικό box-office, με το σύνολο να πέφτει, ελλείψει ελκυστικών νέων προτάσεων αλλά να παραμένει σε εύρωστο, εξαψήφιο νούμερο.
To σκηνικό της προηγούμενης εβδομάδας επαναλήφθηκε, αλλά με τo σύνολο να πέφτει στα 117.680 εισιτήρια και την απόσταση μεταξύ πρώτης και δεύτερης ταινίας να μειώνεται. H «Βαϊάνα» πλησίασε τα 200 χιλιάδες εισιτήρια ως την Κυριακή –τα ξεπέρασε χτες- και κυνηγάει τον «Απαισιότατο 4», ο οποίος βρίσκεται στα 374.894 εισιτήρια και στην τρίτη θέση του συνολικού box-office για το 2024. Αν δεν είχαμε γιορτές μπροστά μας, θα ήταν πολύ δύσκολο να τον ξεπεράσει, τώρα έχει αρκετές ελπίδες, αν και θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό του «Μουφάσα», που μάλλον θα αρέσει στα παιδάκια.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η «Μaria»,με μείωση μόλις 20 τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερο. Ναι, αύξησε τις οθόνες της σε 128, αλλά αν το word of mouth ήταν κακό, αυτό δεν θα την βοηθούσε να αποφύγει την ελεύθερη πτώση. Το «Υπάρχω» θα της κόψει εισιτήρια και θα τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο θα συνεχίσει να παίζεται μέσα στις γιορτές, αυξάνοντας το ήδη εντυπωσιακό της σύνολο – μέχρι την Τετάρτη θα έχει περάσει την κατοστάρα. Μιλώντας για συνέχεια μέσα στις γιορτές, το «Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά» κάνει νούμερα που ελάχιστοι περίμεναν. Αυτή την εβδομάδα έπεσε μόλις 14%, βρίσκεται στα 40.400 εισιτήρια έχει αφήσει κατά πολύ πίσω του τον (για ακόμα μια φορά χλιαρών επιδόσεων για τα δεδομένα του) Αλμοδόβαρ και σύντομα θα προσπεράσει την πολυδιαφημισμένη και πολυπαινεμένη «Αnora», αλλά και το «Κονκλάβιο». Μένοντας στους οσκαρισμούς, η «Εμίλια Πέρεζ» πλησιάζει τα δέκα χιλιάδες εισιτήρια ασθμαίνοντας και ελπίζει σε πολλαπλές βραβεύσεις για να πάρει τα πάνω της.
Όσο για τις νέες κυκλοφορίες, τα 9.033 του «Κraven» είναι από τις περιπτώσεις που λες «και πάλι καλά», ενώ ο «Πόλεμος των Ροχίριμ» φώναζε από καιρό ότι δεν ενδιαφέρει. 6.915 έκοψε το πρώτο τετραήμερο, αλλά στη Warner δεν θα τα βάψουν μαύρα, έτσι κι αλλιώς άναψαν το πράσινο φως για το εγχείρημα ώστε να διατηρήσουν τα δικαιώματα, όπως διαβάσαμε – οι αίθουσες, όμως, τι τους φταίνε;
Κάτω από το Top-10 συναντούμε το «Εδώ» του Ρόμπερτ Ζεμέκις, που για μας αδικήθηκε από την κριτική, με 1.237 εισιτήρια από 26 οθόνες και το «Τhe End» του Τζόσουα Οπενχάιμερ που έκοψε μόλις 235 εισιτήρια σε 6 οθόνες. Ίσως αν το «Οπενχάιμερ» έμπαινε στην αφίσα με μεγαλύτερα γράμματα από το «Τhe Εnd», η ταινία να έκοβε λίγα εισιτήρια παραπάνω.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Βαιάνα 2», 36.205 εισιτήρια, 163 οθόνες (Σύνολο: 198.869)
2.«Maria», 30.089 εισιτήρια, 125 οθόνες (Σύνολο: 89.694)
3. «Wicked», 9.558 εισιτήρια, 53 οθόνες (Σύνολο: 38.182)
4.«Κraven o Κυνηγός», 9.033 εισιτήρια, 78 οθόνες
5.«Ο Aρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος των Ροχίριμ», 6.915 εισιτήρια, 71 οθόνες
6.«Super Santa», 5.527 εισιτήρια, 48 οθόνες
7.«Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά», 4.938 εισιτήρια, 26 οθόνες (Σύνολο: 40.400)
8.«Heretic», 2.349 εισιτήρια, 16 οθόνες (Σύνολο: 27.636)
9.«Μονομάχος ΙΙ», 1.851 εισιτήρια, 13 οθόνες (Σύνολο: 127.344)
10. «Το Βράδυ που ο Μπαμπάς μου Εσωσε τα Χριστούγεννα», 1.697 εισιτήρια, 28 οθόνες (Σύνολο: 4.706)