Ένα διαζύγιο που δείχνει να βαθαίνει το ρήγμα στις σχέσεις δημιουργών και «Χόλιγουντ της πλατφόρμας», βρίσκεται πίσω από την εθελούσια έξοδο του Τζον Γουάτς απ' το σίκουελ του «Wolfs».
Ο Τζον Γουάτς, ο υπογράφων το «Wolfs», που δημιούργησε κινηματογραφικό σούσουρο στην Βενετία με τους πρωταγωνιστές του (Τζορτζ Κλούνεϊ και Μπραντ Πιτ), ταρακούνησε προσφάτως εκ νέου τον Τύπο του κινηματογράφου δηλώνοντας ότι το σίκουελ της ταινίας δεν θα γίνει με αυτόν διότι ο ίδιος ακύρωσε την υπόθεση και την συνεργασία του με το στούντιο.
Εν συντομία και από την αρχή. Όπως και με μια παρόμοια ιστορία, το φετινό «Road House» του Νταγκ Λάιμαν, η Apple (και η Amazon στην περίπτωη του Λάιμαν), φέρονται από τους δημιουργούς σαν να υπαναχώρησαν από την αρχική τους διαβεβαίωση ότι οι ταινίες θα έβγαιναν σε ευρύ κύκλωμα στις κινηματογραφικές αίθουσες. Και στις δύο περιπτώσεις αυτό δεν συνέβη. Ειδικότερα στην περίπτωση του «Wolfs», η Apple άλλαξε άμεσα τα πλάνα της (μετά την σχετική αποτυχία του «Fly Me To The Moon») δίνοντας στο «Wolfs» μια ελάχιστη βόλτα σε περιορισμένο αριθμό αιθουσών και εν συνεχεία παίζοντας την ταινία στην πλατφόρμα του Apple TV+ (όπου το έργο έγινε η πιο ιδωμένη περίπτωση ταινίας για την πλατφόρμα μέχρι σήμερα). Το παραπάνω, το γεγονός δηλαδή μη αιθουσιακής προβολής, απογοήτευσε και τον δημιουργό και τους ηθοποιούς. (Ο Πιτ πάντως έχει συνεργασία με την Apple, αφού το F1 της Warner, στο οποίο πρωταγωνιστεί, θα βγει πρώτα στις αίθουσες κι εν συνεχεία στην πλατφόρμα της.)
Ο Τζον Γουάτς μίλησε αποκλειστικά στο Deadline λέγοντας πρακτικά ότι η Apple δεν είναι «αξιόπιστος δημιουργικός συνεργάτης» και πως ο ίδιος εξεπλάγη αρνητικότατα και από το ότι συνέβη αυτή η αλλαγή τρόπου διανομής της ταινίας μονομερώς και, δευτερευόντως, από το ότι είχε συμφωνήσει, κατά τα λεγόμενά του, με την Apple να μην αποκαλύψουν πρόωρα ότι θα έγραφε το σίκουελ κι εκείνοι το ανακοίνωσαν παγκόσμια. Οπότε ο Γουάτς επέστρεψε τα χρήματα για το σίκουελ, δήλωσε ότι αγάπησε την συνεργασία του με όλους στο «Wolfs», θα ήθελε να συμβεί και στο μέλλον αλλά η ακύρωση της συνεργασίας με την Apple τού ήταν επιβεβλημένη.
Είναι σαφής η ανάλγητη συμπεριφορά των επιχειρήσεων, πάντα ήταν, αρχίζει όμως να διακρίνεται (ο Νόλαν, Λάιμαν, ο Γουάτς, η κίνηση των Άφλεκ και Ντέιμον) ότι οι δημιουργοί ανασυντάσσονται, λένε και κανένα «όχι» και διαπιστώνουν/δημοσιεύουν τις υπαναχωρήσεις των στούντιο που μονομερώς αποφασίζουν, με τους δημιουργούς για μαριονέτες τους, τι θα αποκαλείται -και πώς θα προβάλλεται το- σινεμά από εδώ και μπρος.