Μιλώντας σε πρόσφατο podcast η 34χρονη Αυστραλή υπερασπίστηκε την ταινία που πριν δύο χρόνια δίχασε τους θεατές της.
Ακόμα απορημένη η Μάργκο Ρόμπι για την υποδοχή που επεφύλαξαν, κοινό και κριτικοί, στο «Babylon» του Ντάμιεν Σαζέλ. Η ταινία του 2022 κόστισε κάτι στην περιοχή των 80 εκατομμυρίων (110 λένε άλλες πηγές) στην Paramount και μια αρμαθιά εταιρείες ακόμα, υπολογίστε τα διπλά μαζί με το μάρκετινγκ, για να προσγειωθεί κάπως ανάσκελα στα περίπου 65 εκατομμύρια με το κόκκαλο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά δεν πήρε και την κριτική ή/και ακαδημαϊκή υποστήριξη στην οποία ίσως καλόμαθε ο Σαζέλ από τις προηγούμενες δουλειές του. (Πάντως τρεις υποψηφιότητες υπήρξαν, Σκηνογραφία, Μουσική, Κοστούμια και υπήρξαν κάμποσες ευνοϊκές κριτικές κοινού και κριτικής).
«Το αγαπώ», λέει η Ρόμπι. «Δεν το καταλαβαίνω αυτό που έγινε, επίσης. Ξέρω ότι είμαι προκατειλημμένη, αφού είμαι πολύ κοντά στο έργο και προφανώς πιστεύω σ' αυτό, αλλά ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος το μίσησε. Διερωτώμαι αν σε 20 χρόνια ο κόσμος θα είναι σε φάση έκπληξης τύπου 'το Babylon, δεν είχε πάει καλά;'. Κάπως σαν το 'Shawshank Redemption' που ήταν αποτυχία στην εποχή του και απορούσες πώς ήταν αυτό δυνατόν», κλείνει.
Για παραγωγός με δική της εταιρεία θα πρέπει να το δει λίγο αυτό, το να παραλληλίζεις ένα γεννημένο crowd pleaser με μια ταινία του Σαζέλ προδίδει απουσία κάποιου γονιδίου. Όχι βέβαια ότι καταλαβαίνει κανείς την αποτυχία του «Shawshank» στις αίθουσες της εποχής του - πλην της μυστηριώδους δυσπιστίας του στούντιο που το είχε βγάλει σε λίγες αίθουσες και, μάλλον, με ολίγιστη διαφήμιση. Αλλά ο κ. Σαζέλ ουδεμία σχέση με το crowd pleasing έχει - αν και, οφείλει να παραδεχθεί κανείς, αυτό είναι αίτιο επιτυχίας σήμερα ΚΑΙ του διασφαλίζει ορκισμένους λάτρεις.
Τέλος πάντων, μην στεναχωριέσαι Μάργκο Ρόμπι, μετά έκανες την «Barbie» και βρέθηκε κοινό να φαν κι οι κότες. Μένει να αποδειχθεί ότι ο Σαζέλ θα ξανακερδίσει μια στουντιακή εύνοια (πάντως μια first look συμφωνία με την Paramount υπάρχει και κάτι πρέπει να ετοιμάζει, φημολογούμενα για το 2025!) και ότι η Αυστραλή είναι η σταρ που ίσως κάποιοι πιστεύουν πως είναι.
Ο 39χρονος μια φορά στηρίζει το έργο του: «Είναι καλό να προκαλείς συζητήσεις και διαμάχες και δριμείες απόψεις. Το ξέραμε ότι θα ενοχλήσουμε κάποιους και νομίζω αυτό είναι καλό. Περισσότερα έργα πρέπει να το κάνουν.»