Μετά το «Little Women», η Γκέργουιγκ αναζητά έμπνευση στα βήματα των Φρεντ Αστέρ, Τζίντζερ Ρότζερς και Τζιν Κέλι.
Όσοι θυμούνται το «Damsels in Distress» του Γουίτ Στίλμαν θα θυμούνται και την αγάπη της πρωταγωνίστριας για το χορό αλλά και την άνεση της Γκρέτα Γκέργουιγκ (που την υποδύονταν) να υποστηρίξει αυτή την αγάπη. Από ηλεκτρονική μουσική ως το sambola, ένα χορό που επινόησε ο σκηνοθέτης, η Γκέργουιγκ έδειξε το ταλέντο της στο χορό και με κάποιες κινήσεις tap dancing που παρέπεμπαν στο αμερικανικό μιούζικαλ των '30s. Επιπρόσθετα, την επόμενη χρονιά η ίδια χόρευε με άνεση παρόμοιες κινήσεις στους δρόμους της Νέας Υόρκης στο «Frances Ha» του Νόα Μπάουμπακ.
Στο σήμερα, έχοντας περάσει πλέον στη σκηνοθεσία με τα «Ladybird» και «Little Women» και πέρα από τα σχέδια για το σενάριο της «Barbie» μαζί με τον Μπάουμπακ, η Γκέργουιγκ μίλησε το Vareity λέγοντας πως αυτό τον καιρό ασχολείται με την προετοιμασία ενός μιούζικαλ: «Θα πω μόνο αυτό. Ένα πράγμα που νιώθω ότι λείπει από τον κόσμο σήμερα είναι το tap dancing» ήταν η φράση που χρησιμοποίησε για να περιγράψει τη δουλειά της. Στο ότι λείπει δεν έχει άδικο, καθώς μιλάμε για ένα είδος που άρχισε να εξαφανίζεται με το τέλος της δεκαετίας του '50 και από τότε επανέρχεται κυρίως σε ταινίες tribute για το κλασικό μιούζικαλ.
Χωρίς περαιτέρω πληροφορίες, εμείς γυαλίζουμε τα παπούτσια μας και αναμένουμε.