Κάτι τρέχει με την Leslie: Γιατί ξαφνικά τόσος οσκαρικός ντόρος με την Άντρεα Ράιζμπορο; - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
10:00
18/1

Κάτι τρέχει με την Leslie: Γιατί ξαφνικά τόσος οσκαρικός ντόρος με την Άντρεα Ράιζμπορο;

Σε μια ενδεχόμενα αυθεντική έκρηξη buzz δημιουργημένου από συναδέλφους ηθοποιούς, η ερμηνεία της Ράιζμπορο στο «To Leslie» έχει μια μακρινή πιθανότητα να βρεθεί «από το πουθενά» στην πεντάδα των Όσκαρ.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Όταν βγήκε τον Οκτώβριο το «To Leslie» (ε.τ. «Όσα Φέρνει η Ζωή») στις ΗΠΑ, η ταινία επέστρεψε το αμύθητο ποσό των 27.000 δολαρίων. Με μέση τιμή εισιτηρίου τα 9 δολάρια, καταλαβαίνετε πόσοι το είδαν. Η επόμενη πράξη του indie δράματος θα ήταν, όπως για τόσες και τόσες ανάλογες ταινίες (ανάλογες εννοώντας αξιοπρεπείς ταινίες ανθρώπινου ενδιαφέροντος με ισχνό προϋπολογισμό) να πάει να πεθάνει σε κάποια καλωδιακή, κάποια πλατφόρμα, κάποια τηλεόραση γενικώς, ένα ακόμα μνήμα στο απέραντο νεκροταφείο των ξεχασμένων ταινιών.

Μυστηριωδώς ωστόσο, τις τελευταίες μέρες και μόνο, έχουμε μια άτυπη καμπάνια, ολοένα ηχηρότερη, για την Άντρεα Ράιζμπορο, ώστε να βρεθεί στην πεντάδα του Πρώτου Γυναικείου στα προσεχή Όσκαρ. Το περίεργο είναι ότι η παραγωγή δεν έχει τα χρήματα για μια διαφήμιση στο Variety φερ' ειπείν. Και η αλήθεια είναι ότι η προέλευση της καμπάνιας κάνει οποιαδήποτε διαφήμιση σε οποιοδήποτε Variety να ωχριά.

Τις τελευταίες μέρες ονόματα όπως η Κέιτ Γουίνσλετ, η Έιμι Άνταμς, η Κόρτνεϊ Κοξ, η Ντέμι Μουρ, η Μία Φάροου, η Σαρλίζ Θερόν, ο Έντουαρντ Νόρτον, η Μάιρα Σορβίνο, η Τζέιν Φόντα, η Τζένιφερ Άνιστον και η Κέιτ Μπλάνσετ από άμβωνος Critics Choice, βραβευθείσα για το «Tar», παραμιλούν για την ερμηνεία της Ράιζμπορο. Η Γουίνσλετ σε πρόσφατο Q&A την κατονόμασε σαν μια από τις μεγαλύτερες ερμηνείες που έχει δει στη ζωή της, η Έιμι Άνταμς το ίδιο, ο Μπάρακ Ομπάμα (νάτος πάλι) άλλαξε τη λίστα της χρονιάς του για να συμπεριλάβει την ταινία, ενώ σε κάποια φάση ανέλαβε και η Γκουίνεθ Πάλτροου (με τα 8.2 εκατομμύρια ακολούθων στο Insta) να προσθέσει μια ακόμα υπερθετική αναφορά.

Τι συμβαίνει;

Το πιο απλό πράγμα, ίσως. Αλλά που δεν συμβαίνει πια και τόσο συχνά. Από τη μια όντως η ηθοποιός αντιπροσωπεύεται από την CAA (Creative Artists Agency), που είναι κάτι σαν την Βίβλο σε ό,το αφορά τους αντιπροσωπευόμενους καλλιτέχνες. Πιο απλά, αν ανήκεις στην CAA, υπάρχεις. Οι παλαιότεροι θα θυμούνται εποχές ηγεμονίας Μάικ Όβιτζ και συμπεραίνουν.

Από την άλλη όμως, έστω και τόσο αργά, έπεσε ένα μάλλον τίμιο, αυθεντικό σύρμα αναγνώρισης ανάμεσα σε συναδέλφους εντυπωσιασμένους σύσσωμα από μια ερμηνεία. Ακόμα και ο δικός μας Θ.Κ στην κριτική του για το cinemagazine, ενώ δεν εντυπωσιάστηκε διόλου από το έργο, διασαφηνίζει: «[...] ένα συνηθισμένο δράμα αλκοολισμού με μια σαρωτική, όμως, ερμηνεία από την Άντρεα Ράιζμπορο που θα έπρεπε να την οδηγήσει ώς τα Όσκαρ».

Εντούτοις η αλήθεια είναι ότι μάλλον, λίγες μέρες μόνο πριν την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων, με την ψηφοφορία λήξασα από χθες, είναι κάπως αργά. Τα περισσότερα μέλη (και είναι πλέον πολλά) ότι είδαν είδαν, θεωρείται πολύ δύσκολο ικανός αριθμός μελών και να πρόλαβε να δει την ταινία και να εκτόπισε μία εκ των συζητούμενων για φέτος. Αν όμως έχει γίνει το καλό, τι ωραία ιστορία που θα προστεθεί σε σποραδικές ανάλογες του παρελθόντος κατά τις οποίες ηθοποιοί παρέκαμψαν την λειψή χρηματοδότηση διαφήμισης από την παραγωγή της ίδιας τους της ταινίας και εκκίνησαν ιδιωτική for your consideration προσπάθεια. 

Σύντομα θα ξέρουμε.