Ο Τσαρλς Μπραμέσκο του Guardian άναψε φωτιές, τις οποίες στη συνέχεια επιχείρησε να σβήσει. Περισσότερα παρακάτω.
Ο Τσαρλς Μπραμέσκο του Guardian πόσταρε στον λογαριασμό του στο twitter ότι ο Πολ Τόμας Άντερσον ξανάγραψε όλο το σενάριο των «Δολοφόνων του Ανθισμένου Φεγγαριού». Από εκεί, λοιπόν, άντλησε την «είδηση» ο υπεύθυνος του word of reel, απηύθυνε κάλεσμα στους ακολούθους του και βρήκε κάποιους που επιβεβαιώνουν ότι «άκουσαν» κι αυτοί πως ο Άντερσον πέρασε ένα draft το σενάριο, σαν χάρη στον Σκορσέζε. Όταν ο Μπραμέσκο είδε ότι η κατάσταση ξέφυγε, πρόσθεσε ένα σχόλιο τύπου «μου το είπαν σε ένα μπαρ, πού να ξέρω αν ειναι αλήθεια» - αχ, ο θαυμαστός (σοσιομιντιακός) μας κόσμος.
Ο λόγος που σκάει τώρα αυτή η «είδηση» -εξακολουθούμε να τη βάζουμε σε εισαγωγικά- είναι επειδή η ταινία του Σκορσέζε δεν βρέθηκε υποψήφια στην κατηγορία του Διασκευασμένου Σεναρίου . Πρόκειται για μια πολύ πιο σοκαριστική απουσία σε σχέση με εκείνες των Ρόμπι και Γκέργουιγκ από Α’ Γυναικείο και Σκηνοθεσία, όπου έτσι κι αλλιώς η παρουσία τους ήταν αμφίβολη κατά τους αναλυτές.
Καταρχάς, οι περιπτώσεις όπου δημιουργοί εγνωσμένης αξίας δούλεψαν ως script doctors, όπως λέγονται, είναι χιλιάδες – τα σενάρια που πέρασε ένα χεράκι ο Ντέιβιντ Μάμετ και δεν φαίνεται στα credits, υπερκαλύπτουν θεαματικά όσα φέρουν την υπογραφή του, κατά τον ίδιο. Κατά δεύτερον, το σενάριο της ταινίας ως γνωστόν άλλαξε ριζικά, μετατοπίστηκε το κέντρο βάρους του ώστε οι Όσειτζ να λάβουν πιο ενεργό ρόλο στη δραματουργία. Ίσως γι’ αυτό οι «Δολοφόνοι» αφήνουν και την αίσθηση δυο ταινιών σε μία, κατά τον υπογράφοντα, καθώς φαίνεται και κατά τους σεναριογράφους-μέλη της Ακαδημίας. Δεν θα μας έκανε εντύπωση, λοιπόν, αν χρειάστηκε μια φρέσκια ματιά, δεν θα πέφταμε κι από τα σύννεφα αν ο υπεύθυνος δεν έπαιρνε credit για τη δουλειά του. Είπαμε, συμβαίνει συχνά. Οι λάτρεις της συνωμοσίας και του παρασκηνίου, που θέλουν να βεβαιώσουν τη συμμετοχή του Άντερσον, θα βρουν μια ισχυρή ένδειξη στο γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής Λεονάρντο Ντι Κάπριο παίζει στη νέα ταινία του σκηνοθέτη.
Ήταν αυτή η φήμη ο λόγος που η ταινία έμεινε εκτός υποψηφιοτήτων; Έχουμε μια πιο αληθοφανή εξήγηση. Με την απόφαση της Ακαδημίας να στείλει την «Barbie» στην κατηγορία του Διασκευασμένου Σεναρίου, μοιραία, κάποιος θα έμενε έξω. Ε, ο κλήρος έπεσε στον Έρικ Ροθ που λογικά δεν θα έπεσε κι ανάσκελα από τη θλίψη. Μετρά μια νίκη και 8 συνολικές υποψηφιότητες και, εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου, θα τις αυξήσει στο μέλλον.