Kάποιος ψύχραιμος θα έλεγε ότι είναι ένας νέος τρόπος πρόσληψης του θεάματος, κάποιος ψυχραιμότερος ότι έτσι τελειώνει ο κόσμος, όχι με μια έκρηξη ή έναν ψίθυρο, αλλά με έναν όχλο που φωνάζει «chicken jockey».
Νηφάλια θα πούμε ότι πρόκειται για έναν νέο τρόπο πρόσληψης του θεάματος, μια μετεξέλιξη του συσχετισμού social media και μυθοπλασίας. Όπως για παράδειγμα, εκατομμύρια θεατές την ίδια ώρα που έβλεπαν το νέο επεισόδιο του «Game of Thrones» σχολιάζαν live στο twitter, έτσι και τώρα μια μεγάλη μερίδα της νεολαίας, σπεύδει στο σινεμά ώστε να καταγράψει τα reactions και να τα μοιραστεί στο TikTok, κυνηγώντας likes και followers και υπογραμμίζοντας ότι «ήταν εκεί». Πηγαίνοντας ακόμα ένα βήμα παραπέρα δε, αφού τα challenges είναι μέρος της tiktok εμπειρίας, δεν θα έφταναν και στις κινηματογραφικές αίθουσες κάποτε;
Ακόμα πιο νηφάλια, κάποιος θα έλεγε ότι κάπως έτσι πρέπει να έπεσε η ρωμαϊκή αυτοκρατορία και έτσι θα ξεκινήσει η πτώση του δυτικού πολιτισμού. Στις προβολές αυτού του τεράστιου promo reel λοιπόν, όπου η κωμική ατάκα έχει αντικατασταθεί από catchphrases γνωστά μόνο στους φαν, όπου η ανάπλαση του meme υποκαθιστά το set-piece, όπου το σινεμά ηττάται ολοκληρωτικά και το δημιουργικό τμήμα υποκλίνεται στο τμήμα marketing, η πιτσιρικαρία προκαλεί χάος. Άλλοι πετούν τα ποπ κορν και τα αναψυκτικά στους υπόλοιπους θεατές και ποδοπατούν τα καθίσματα, άλλοι ξερνάνε, άλλοι φέρνουν ζωντανά κοτόπουλα στην αίθουσα, γιατί, σύμφωνα με το trend στο tiktok, πρέπει να γίνει χαμός όταν ο Τζακ Μπλακ φωνάξει «chicken jockey» - μην ρωτάτε περισσότερα, θα νιώσετε χαζότεροι στην τοποθεσία Γη, για να μιλήσουμε μια σοσιομιντιακή διάλεκτο, που πλέον φαντάζει παλαιολιθική.
Κι ενώ τα στούντιο τρίβουν τα χέρια τους και σκέφτονται ποιο θα είναι το επόμενο προϊόν που θα αρμέξουν, τώρα που ζητωκραυγάζουμε στη θέα του product placement, εκεί που κάποτε χλευάζαμε, οι υπάλληλοι και οι υπεύθυνοι των multiplex δηλώνουν όχι απλώς φρικαρισμένοι, αλλά ότι «δεν βλέπουν την ώρα να τελειώσει όλο αυτό» και να προχωρήσουν παρακάτω, καθώς μετά από κάθε προβολή νιώθουν σαν μέλη εκείνων των συνεργείων που μεταβαίνουν στις πόλεις που υπέστησαν φυσική καταστροφή. Να λένε ευχαριστώ που ακόμα δεν έχει δρομολογηθεί κινηματογραφική παραγωγή «Game of Thrones», μπορεί κάποιος να φέρει ανταρόλυκο στην αίθουσα, τώρα που τον ανέστησαν, και να τους φάει όλους. Εκεί να δεις αύξηση του engagement στο TikTok.