«Ο Ιούλιος Καίσαρας συναντά το Blade Runner»: Ο Μάικ Φίγκις μιλά για το μεγάλο στοίχημα του «Megalopolis»
Ο σκηνοθέτης του «Leaving Las Vegas» γνωρίστηκε με τον Κόπολα μέσω του ανιψιού Νίκολας Κέιτζ και είναι υπεύθυνος για το making of που θα συνοδεύσει την έξοδο της ταινίας.
Νεότερα από το μέτωπο της ταινίας-γεγονότος που έχουμε το προνόμιο να περιμένουμε - σε μια εποχή που πρέπει να «κατασκευάσεις» τα φιλμικά γεγονότα μέσα σου παρά συμβαίνουν πράγματι.
Ο 75χρονος πια Μάικ Φίγκις, ο οποίος να σημειωθεί ότι μας λείπει που πρακτικά το έχει εγκαταλείψει το σινεμά μυθοπλασίας (τελευταία ταινία το «Suspension of Disbelief», την χρειαζόσουν για να το ολοκληρώσεις), έχει αναλάβει το making of του «Megalopolis». Αυτό πέρα από μια ένδειξη τάξης μεγεθών έχει και τα λοιπά καλά του γιατί αποκάλυψε 2-3 πραγματάκια για την ταινία που αναμένουμε.
Ένα, η αποτύπωση του Κόπολα επί τω έργω. Δύο η περιγραφή του Φίγκις για την ταινία ως «ο Ιούλιος Καίσαρας συναντά το Blade Runner», και δεν ξέρουμε αν εννοεί την τραγωδία του Σαίξπηρ, την ταινία του Μάνκιεβιτς ή τον ίδιο τον Καίσαρα στο φουτουριστικό τοπίο της κλασικής ταινίας. Τρία ότι η ταινία «λογικά θα είναι έτοιμη για τις Κάννες του 2024», θυμίζουμε ότι επί του παρόντος το έργο μοντάρεται στην Ατλάντα. Τέσσερα, τελικά ήταν παραπάνω, ότι στην ταινία δεν θα υπάρχει μόνο η περιγραφή του, κατά τους δημοσιογράφους, «χάους» της παραγωγής (που είδε απολύσεις βασικών συντελεστών νωρίς-νωρίς), αλλά και συνεντεύξεις των Λούκας, Σκορσέζε και Σπίλμπεργκ για τον φίλο (και μπαμπά τους) που επιστρέφει μια ακόμα φορά, ίσως και τελευταία.
«Είναι φουτουριστικό έργο, τοποθετημένο σε μια Νέα Υόρκη που ονομάζεται Νέα Ρώμη. Είναι πολύ φιλοσοφικό, αλλά κλίνει αρκετά και προς την πολιτική σάτιρα. Ο Φράνσις είναι εμμονοληπτικός με την Ρωμαϊκή Ιστορία. Καταγράφω τα πάντα, από τις συνομιλίες μας στις αναμονές μεταξύ γυρισμάτων στα τεράστια πλατώ, μέχρι τα γνωστά προβλήματα της παραγωγής, και τις απολύσεις, ιστορίες που ο Τύπος κατέγραψε εμφατικά», λέει ο Φίγκις.
Τα γυρίσματα ήταν διαρκείας 5 μηνών, συν κάποια έξτρα γυρίσματα στα σύνορα Ιταλίας-Ελβετίας. Η ταινία θα είναι γύρω στις 2 ώρες (αυτό θα το δούμε) και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται στα 120 εκατομμύρια, ως γνωστόν από την τσέπη του Κόπολα.