Ακαταπόνητος Ρίντλεϊ Σκοτ: Το σίκουελ του «Μονομάχου» γράφεται ήδη και ξεκινά αμέσως μετά τον «Ναπολέοντα»!
Σε ένα ρεσιτάλ επαγγελματισμού και συνεχών αποδείξεων του πόσο αγαπά αυτό που κάνει, ο 84χρονος Βρετανός φαίνεται να πραγματοποιεί την υπόθεση ενός σίκουελ της ταινίας των 5 Όσκαρ.
Βγάζεις το καπέλο σε αυτό το είδος εργατικού «αλκοολισμού». Ο Ρίντλεϊ Σκοτ λατρεύει να φτιάχνει ταινίες και ανατρέπει όλη αυτή την παραφιλολογία των ανυπέρβλητων δυσκολιών μιας χολιγουντιανής παραγωγής. Άμα θέλεις, μπορείς. Ο άνθρωπος εκιμεταλλεύεται στο έπακρο τον ζηλευτό μηχανισμό της βιομηχανίας και πηγαίνει από το ένα πλατώ στο επόμενο με ρυθμούς πρωτοεμφανιζόμενου. Μόνο που οι πρωτοεμφανιζόμενοι (συνήθως) κάνουν αιώνες θέλοντας το credit του writer/director. Ο Σκοτ δεν πολυκόπτεται και παραδίδει σκηνοθετικό έργο.
Έτσι λοιπόν, μια είδηση του 2018 επαληθεύεται και ο σεναριογράφος του «Top Gun: Maverick», Πίτερ Κρεγκ, γράφει ήδη την συνέχεια της ταινίας του 2000 που είχε κερδίσει 5 Όσκαρ ανάμεσα στα οποία και αυτό της Καλύτερης Ταινίας. Οι πληροφορίες λένε ότι η πλοκή περιστρέφεται γύρω από τον Λούσιους, τον ανιψιό του Κόμοδου (Φίνιξ). Ο χαρακτήρας λοιπόν του Ράσελ Κρόου (που πήρε Όσκαρ ερμηνείας εδώ) δεν επανάρχεται με κάποιο origin story, παραμένει στα Ηλύσια Πεδία που τον αφήσαμε. Ο Λούσιους αναμένεται κακός-κακός-κακός, αφού έχει δεχθεί την επίδραση του Κόμοδου στον χαρακτήρα του. Να δούμε ποιος θα κάνει τον καλό...
Περαιτέρω πληροφορίες μένουν βέβαια άγνωστες, πέραν του ότι ο Σκοτ τοποθετεί χρονικά την παραγωγή της ταινίας αμέσως μετά το «Kitbag», την ταινία για τον Ναπολέοντα - με τον Φίνιξ επίσης. Επ' ευκαιρία του Γάλλου αυτοκράτορα ο Σκοτ άφησε και μια νύξη για την οπτική του: «Αυτό που υποκινεί τον Ναπολέοντα είναι η Ζοζεφίνα. Γιατί την είχε τόσο ανάγκη;». Για τον λόγο αυτό καλείται η Τζόντι Κόμερ, που μέσα από το «Last Duel» και το «Kitbag» ανεβάζει κάθετα τις μετοχές της στην βιομηχανία - ενδεχομένως και από μια πολύ συζητούμενη πιθανή υποψηφιότητα στα προσεχή Όσκαρ.
Αναμονή και θαυμασμός για τον Ρίντλεϊ Σκοτ και την δέουσα καλλιτεχνική/εργασιακή του συνείδηση.