Κι ενώ όλοι ζούμε πια απροβλημάτιστοι και πανευτυχείς το ρόδινο 2025 μας, ο Άρι Άστερ θέλει να μας χαλάσει το πάρτι.
Επανένωση του Άστερ με τον Χοακίν Φίνιξ μετά το «Beau is Afraid» - ναι ξέρουμε, αυτό για πολλούς δεν συνιστά διαφήμιση. Κυριότερα όμως επιστροφή του Άστερ, ενός δημιουργού που πρέπει να χαιρόμαστε που υπάρχει, ακόμα κι εάν «δεν είναι του γούστου» μας το έργο του, γιατί αναγνωρίζουμε το άλλο μάτι που το διέπει, γιατί διαλύει την πλήξη του mainstream, ιδίως του αγγλόφωνου, γιατί μας ξεκουνά από την θέση μας. Και κάποτε όλα αυτά τα λογίζαμε αρετές. Δεν υπάρχει λόγος, άλλος πλην της εγωπαθούς ραστώνης μας, να έχει πάψει να ισχύει αυτό.
Τώρα λοιπόν ο Άστερ έχει έτοιμο, και για τις Κάννες, το «Eddington», το «γουέστερν» του, μια ταινία που διαδραματίζεται στο New Mexico τον Μάιο του 2020 όταν ο Σερίφης μιας μικρής πόλης (Φίνιξ) αναπτύσσει έριδα με την Δήμαρχο (Πασκάλ). Η εποχή του covid βρίσκεται λοιπόν σε πλήρη ακμή και ο κόσμος γύρω μας αναπτύσσει ασθένειες που τελικά, με την πολυτέλεια της επιβίωσής μας από την πανδημία (που δεν έχει τελειώσει, απλώς δεν τη λέμε έτσι για επικοινωνιακούς λόγους) μπορούμε να θεωρήσουμε ακόμα χειρότερες, ίσως και ανίατες.
Όπως καταλαβαίνετε, doomsurfing και ξερό ψωμί, όπως ακριβώς κάνει δηλαδή και ο Φίνιξ στο teaser που τον βλέπουμε να ζοφοσκρολάρει (...), ξέρετε αυτή την ελαφρώς πανάθλια διαδικασία που ο αντίχειράς μας, συνήθως, κάνει πια από μόνος του πάνω σε μια οθόνη γεμάτη εκνευριστικές, αγχωτικές, ή απλά απαίσιες ειδήσεις.
Η Α24 βγάζει την καινούρια απεικόνιση του χειμώνα της ανθρωπότητας ντάλα καλοκαίρι, ανάμεσα στα θηρία των Σούπερμαν, Στρουμφ και 4 Φανταστικών, στις 18 Ιουλίου. Ανάμεσα σε Φίνιξ και Πασκάλ παρελαύνουν Έμα Στόουν, Όστιν Μπάτλερ, Ντίρντρε Ο' Κόνελ, Λιουκ Γκράιμς Μάικλ Γουόρντ, Κλίφτον Κόλινς, Κάμερον Μαν, Αμελί Χέφερλε και πολλοί ακόμα. Κάτω από το τρέιλερ σάς έχουμε και την φτιαγμένη-για-την-αιωνιότητα αφίσα της ταινίας. Η οποία είναι από μόνη της ένα κείμενο.