Η ενδυματολόγος του «Killers of the Flower Moon» μετέφερε διάλογο που είχε με τον πρωταγωνιστή της νέας ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε σε ένα masterclass της και μας άνοιξε ακόμα περισσότερο την όρεξη.
Ούτε τον «Oppenheimer», ούτε το «Dune: Part 2», ούτε την «Barbie», ούτε καν τον «Ιντιάνα Τζόουνς». Aν υπάρχει μια ταινία της φετινής χρονιάς που θα θέλαμε να δούμε χτες, αυτή είναι το «Killers of the Flower Moon» του Μάρτιν Σκορσέζε, μια πολυδάπανη παραγωγή τριών ωρών και είκοσι λεπτών, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για τις ανάγκες της οποίας ο Μάρτι και η Θέλμα -τι εννοείς ποια Θέλμα;- κλείστηκαν πάνω από έναν χρόνο στο δωμάτιο του μοντάζ. Το ενδεχόμενο μιας πρεμιέρας στις Κάννες είναι πολύ πιθανό, το μόνο επίσημο υλικό που έχουμε από την ταινία είναι μια επίσημη φωτογραφία, την οποία, μοιραία, ποστάρουμε συνέχεια. Όπως καταλαβαίνετε, οποιαδήποτε πληροφορία μας κινεί την περιέργεια.
Η ενδυματολόγος της ταινίας Ζακλίν Γουέστ, που με αυτή και το «Dune Part 2», θα έχει δύο δυνατές ευκαιρίες φέτος για να πάρει το πολυπόθητο Όσκαρ, έδωσε ένα masterclass σε κινηματογραφικό φεστιβάλ του Κατάρ, όπου ρωτήθηκε σχετικά για τη συνεργασία της με τον Σκορσέζε. Εκεί ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι μιλούσε πρόσφατα με τον Ντι Κάπριο κι ότι ο τελευταίος, που είδε το cut που ετοίμασαν ο Μάρτι με τη Θέλμα, της μήνυσε ότι μάλλον δούλεψαν σε ένα αριστούργημα. «Σκέφτηκα ότι για να το λέει αυτό ο Λίο, σημαίνει κάτι», εξήγησε η Γουέστ. «Δεν λέει τέτοια πράγματα ελαφρά τη καρδία. Είναι στη βιομηχανία από μικρό παιδί.»
Το «Killers of the Flower Moon» σηματοδοτεί την πρώτη συνεργασία Ντε Νίρο και Ντι Κάπριο σε ταινία του Σκορσέζε, των δύο ηθοποιών δηλαδή που αποτέλεσαν βασικούς πρωταγωνιστές της φιλμογραφίας του σκηνοθέτη. Το μόνο που μας ανησυχεί είναι ότι η παραγωγή ανήκει στο Apple TV+, που παραμένει εγκληματικά στριφνό στο σκέλος της ευρείας διανομής σε διεθνή κλίμακα των ταινιών του – σκεφτείτε ότι δεν είδαμε ποτέ σε αίθουσα τον περσινό οσκαρικό νικητή, το «CODA». Ας ελπίσουμε το «Killers of the Flower Moon» να σημάνει την αλλαγή.