Δημοσίευμα θέλει να έκανε δοκιμαστικό τον Σεπτέμβριο και να ενθουσίασε τους παραγωγούς, εμείς, πάλι, θυμόμαστε τον αθλιο Βρόνσκι του στην «Άννα Καρένινα» του Τζο Ράιτ και διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας.
Όσο η συζήτηση για το ποιος θα είναι ο νέος Μποντ και ποιος θα τραγουδήσει το τραγούδι τίτλων θα ενδιαφέρει τα πρακτορεία στοιχημάτων και θα τροφοδοτεί κινηματογραφικά έντυπα και ιστοσελίδες με υλικό για γράψιμο, ο Μποντ θα παραμένει επίκαιρος. Ενώ εδώ και καιρό ακούγονται διάφορα ονόματα, δημοσιεύματα θέλουν να προκύπτει κάποιος που δεν ήταν ούτε καν αουτσάιντερ και δεν περιμέναμε να ακούσουμε. Ο Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, λοιπόν, φέρεται να είναι το φαβορί για να φορέσει το κουστούμι του πράκτορα 007 στην επόμενη ανανέωση του franchise.
Ένα δημοσίευμα υποστηρίζει ότι ο ηθοποιός έκανε δοκιμαστικό τον περασμένο Σεπτέμβριο και ενθουσίασε τους παραγωγούς. Εμείς που θυμόμαστε τον αθλιο Βρόνσκι του στην «Άννα Καρένινα» του Τζο Ράιτ και τσουτσουριάζουμε και ότι στον «Γκοτζίλα» του Γκάρεθ Έντουαρντς η πόρτα που κλειδώνει την Ζιλιέτ Μπινός είχε μεγαλύτερο πρωταγωνιστικό χάρισμα, ανησυχούμε λίγο για την επιλογή, χώρια που, όπως αποδεικνύουν ταινίες σαν το «Nocturnal Animals» ή το πρόσφατο «Bullet Train», ο Τέιλορ- Τζόνσον μοιάζει να νιώθει πιο άνετα όταν μπαίνει στα παπούτσια ενός χαρακτήρα. Μετά, όμως, σκεφτόμαστε ότι ήταν μικρός ακόμα σε εκείνες τις ταινίες και ότι αρχικά υπήρχαν ισχυρές ενστάσεις και για την επιλογή του Ντάνιελ Κρεγκ, τουλάχιστον από όσους δεν είχαν δει το «Layer Cake», οπότε γνώριζαν ότι ίσως και να έχουμε βρει τον άνθρωπό μας – και τον βρήκαμε.
Τη φήμη διέδωσε το Esquire, οι μπούκηδες προς το παρόν εξακολουθούν να δίνουν ως φαβορί τον Χένρι Καβίλ – δύσκολο, εκτελεί και χρέη Σούπερμαν, αν και άφησε πίσω του το «Witcher», οπότε υπάρχει το περιθώριο για διπλοβάρδιες. Ακολουθεί ο Ρέγκε- Ζαν Πέιτζ, που στο «Gray Man» χανόταν από το κάδρο όποτε μοιραζόταν τη σκηνή με τους συμπρωταγωνιστές του, και από κοντά οι Τομ Χάρντι και Τζέιμς Νόρτον που μοιάζουν έκτακτες επιλογές, αν η δημιουργική γραμμή που θα ακολουθήσει η επόμενη ταινία είναι ανάλογη εκείνης της περιόδου Κρεγκ.
Όσο περιμένουμε να μάθουμε σε ποιον θα πέσει ο κλήρος, ας ακούσουμε το τραγούδι της Σίρλεϊ Μπάσεϊ που απορρίφθηκε για το «Quantum of Solace». Δεν βρίσκεται μεν στο ύψος της τριάδας που προηγήθηκε, αλλά σε κάνει να σταυροκοπιέσαι, όταν σκέφτεσαι ότι προτιμήθηκε εκείνη η αηδία του Τζακ Γουάιτ και της Αλίσια Κιζ.