Θα σαρώσει η "Χαραυγή" τα Χρυσά Βατόμουρα;
2013-01-09 12:48:30
Από την Ανθή Νταουσάνη
Τα Χρυσά Βατόμουρα, τα ταπεινωτικά κινηματογραφικά βραβεία των χειρότερων της χρονιάς έχουν τους δικούς τους υποψηφίους και μία μόλις ημέρα πριν από την ανακοίνωση των οσκαρικών υποψηφιοτήτων, αυτοί που θα θέλαμε να ξεχάσουμε δίνουν το δικό τους στίγμα στα «razzies» και προσπαθούν μάλλον να ξεχάσουν κι αυτοί με τη σειρά τους την παρουσία τους στις κατηγορίες των αντι-βραβείων.
Τα Χρυσά Βατόμουρα, τα ταπεινωτικά κινηματογραφικά βραβεία των χειρότερων της χρονιάς έχουν τους δικούς τους υποψηφίους και μία μόλις ημέρα πριν από την ανακοίνωση των οσκαρικών υποψηφιοτήτων, αυτοί που θα θέλαμε να ξεχάσουμε δίνουν το δικό τους στίγμα στα «razzies» και προσπαθούν μάλλον να ξεχάσουν κι αυτοί με τη σειρά τους την παρουσία τους στις κατηγορίες των αντι-βραβείων.
Φέτος το φινάλε του «Λυκόφωτος» πρωτοστατεί στις υποψηφιότητες με έντεκα παρουσίες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες – χειρότερης ταινίας, σκηνοθεσίας, ρόλων, ζευγαριού για Πάτινσον – Στιούαρτ και λοιπών προσβλητικών διακρίσεων, ενώ ο συνήθης ύποπτος των βατόμουρων Άνταμ Σάντλερ ακολουθεί με 8 υποψηφιότητες για το «That’s My Boy», μια κωμωδία που ευτυχώς δεν έφτασε ως τις ελληνικές αίθουσες. Το «Battleship», το παιδικό «The Oogieloves in the Big Ballon Adventure» και το «A Thousand Words» με τον Έντι Μέρφι συμπληρώνουν την πεντάδα για τη χειρότερη ταινία της χρονιάς.
Όπως κάθε χρόνο στα «razzies» δε λείπουν και οι υποψηφιότητες αναγνωρισμένων ηθοποιών, που απλώς τιμωρούνται για μια κακή τους στιγμή. Φέτος έρχεται η σειρά του Λίαμ Νίσον για το «Battleship», αλλά και την «Οργή των Τιτάνων» που αποδείχτηκαν ατυχείς επιλογές, ενώ και η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, μετά από δεκαετίες λαμπερής καριέρας διεκδικεί φέτος το razzie για το «The Guilt Trip».
Νίκολας Κέιτζ («Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance» / «Seeking Justice»), Έντι Μέρφι («Α Thousand Words») Σάντλερ, Πάτινσον και Τάιλερ Πέρι («Alex Cross» / «Good Deeds») «κονταροχτυπιούνται» για τον τίτλο του χειρότερου ηθοποιού, Νίσον, Ντέιβιντ Χάσελχορφ («Piranha 3DD»), Τέιλορ Λότνερ, Βανίλα Άις και Νικ Σγουάρντσον (οι δυο τελευταίοι απ’ το «That’s My Boy») είναι οι «χειρότεροι» β ανδρικοί ρόλοι, ενώ στις γυναίκες η Μίλα Γιόβοβιτς («Resident Evil: Retribution») και η Κάθριν Χέιγκλ («One for the Money») βρίσκονται μαζί με Στιούαρτ και Στρέιζαντ στην κατηγορία της χειρότερης ηθοποιού, ενώ η Τζένιφερ Λόπεζ («Τι να Περιμένεις Οταν Είσαι Εγκυος»), η Ριάνα («Battleship») και η Τζέσικα Μπίελ («Playing For Keeps» / «Total Recall») είναι ανάμεσα στις εμφανίσεις που διεκδικούν τη … ρετσινιά του χειρότερου β’ γυναικείου ρόλου.
H 33η απονομή των φετινών Χρυσών Βατόμουρων θα γίνει στις 23 Φεβρουαρίου, αλλά μάλλον δε θα βρεθούν πολλοί από τους νικητές να παραλάβουν το βραβείο τους.
-
Ο «Οδηγός Αισιοδοξίας» κυριαρχεί στα βραβεία Independent Spirit
Η ταινία του Ντέιβιντ Ο'Ράσελ έφυγε με τέσσερα βραβεία, ανάμεσα στα οποία αυτά της Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Α' Γυναικείου Ρόλου για την Τζένιφερ Λόρενς [...] →
-
Η «Χαραυγή» απόλυτος κυρίαρχος στα Χρυσά Βατόμουρα!
To απόλυτο φαβορί μετά από υποψηφιότητα σε όλες τις κατηγορίες 'Χαραυγή, Μέρος 2' αναδείχτηκε όπως αναμενόταν σε χειρότερη ταινία της χρονιάς, στα καθιερωμένα αντι-βραβεία [...] →
-
Τα γαλλικά Όσκαρ επιλέγουν «Αγάπη»
Η 'Αγάπη' του Μίκαελ Χάνεκε ήταν αυτή που πρωταγωνίστησε στα Σεζάρ, τα βραβεία της Γαλλικής Ακαδημίας Κινηματογράφου που δόθηκαν χθες το βράδυ σε μια λαμπερή τελετή, αφού [...] →
-
Ακόμη ένα βραβείο για την «Επιχείρηση: Argo»
Έξι μέρες πριν την μεγαλύτερη βραδιά της κινηματογραφικής βιομηχανίας, την τελετή απονομή των Όσκαρ, και το 'Επιχείρηση: Argo' συνεχίζει ακάθεκτο την επιτυχημένη του πορεία [...] →
-
Βουβή «Χιονάτη» για δέκα Γκόγια
Μετά το βουβό θρίαμβο του 'Αρτίστα' στα Όσκαρ και στις παγκόσμιες αίθουσες, η ισπανική εκδοχή της Χιονάτης, το 'Blancanieves' του Πάμπλο Μπερζέρ, με διάκριση στο [...] →
-
Ο Μπεν Άφλεκ θριαμβεύει και στη Βρετανία
Τα BAFTA, τα βρετανικά Όσκαρ, βράβευσαν την 'Επιχείρηση: Argo' ως καλύτερη ταινία και τον Άφλεκ ως Καλύτερο Σκηνοθέτη, επικυρώνοντας το τίτλο του φαβορί για τα επερχόμενα [...] →