Παρά το γεγονός ότι θεωρεί την ερμηνεία της στο «Mask» του σκηνοθέτη την καλύτερή της, η άποψή της για τον μακαρίτη κινείται στα πλαίσια του «γουρούνι» και λοιπών κοσμητικών.
Η Σερ θεωρεί εαυτόν άριστη και εύκολη συνεργάτιδα, όμως με έναν σκηνοθέτη της δεν τα πήγε πολύ καλά. Στο «Mask» του 1985 είναι σχετικά γνωστό ότι η σχέση με τον Πίτερ Μπογκντάνοβιτς απείχε του «αγαστή», με τον πρώτο να ζορίζεται με την, κατ' αυτόν, απειρία της που επηρέασε και το σκηνοθετικό του στυλ καθώς λέγεται ότι η Σερ δεν μπορούσε να διατηρήσει την in character συγκέντρωσή της για την διάρκεια των μονοπλάνων που ήθελε ο σκηνοθέτης.
Τώρα, όσο άκομψο κι αν είναι αυτό μετά τον θάνατο του σκηνοθέτη (αν και το «άκομψο» για κάποιους αναπόφευκτα θα είναι ένας αχρειάστος ή και ακατάλληλος χαρακτηρισμός), ανακοινώνει μέσω της αυτοβιογραφίας της, «Cher: The Memoir Part 1», ότι ήταν ένα «μαλάκας». Αναφέρει δε τα «σεξιστικά του σχόλια στο πλατώ»: «Δεν ήταν καλός με τα κορίτσια στο έργο και ήταν γαμημένα αλαζονικός. Δεν μου ήταν διόλου συμπαθής», αναφέρει η Σερ.
Σε κάποια φάση, ισχυρίζεται, τής ζήτησε την γνώμη της για μια σκηνή και μετά την κατσάδιασε. «Έρχεται και ρωτάει, 'Σερ που πιστεύεις ότι πρέπει να γυρίσουμε την σκηνή', και του απαντώ νομίζω η κουζίνα λειτουργεί πολύ καλά γιατί δεν το επιχειρούμε και πάλι;' Για να έρθει την άλλη μέρα το πρωί τρώγοντας ένα σάντουιτς και ουρλιάζοντας ότι δεν θα με αφήσει να σκηνοθετήσω την ταινία, είμαι ένα τίποτα και μπορεί να με κόψει όποτε θέλει. Ω ναι, ήταν γουρούνι», συμπεραίνει η Σερ.
Η Σερ πάντως πήρε βραβείο Ερμηνείας στις Κάννες εκείνη τη χρονιά και είχε πει αργότερα στην τηλεοπτική εκπομπή του Τσάρλι Ρόουζ ότι είναι η αγαπημένη της ερμηνεία. Ο Μπογκντάνοβιτς επικύρωσε το 2019 ότι δεν τα πήγαν καθόλου καλά στο πλατώ, κατηγορώντας την ότι «δεν εμπιστεύεται κανέναν, ειδικά τους άντρες». Η Σερ από την άλλη θεωρεί ότι είναι πολύ εύκολη στη συνεργασία επικαλούμενη και το πόσο σέβεται σκηνοθέτες με τους οποίους έχει συνεργαστεί, όπως τον Όλτμαν, τον Μάικ Νίκολς και τον Νόρμαν Τζούισον. Δεν παρέλειψε πάντως να παραθέσει και το όνομα του Φρανκ Οζ στη λίστα με τους της μαύρης λίστας της, τον οποίον «απέλυσε». «Είπα 'ή θα φύγεις εσύ ή θα φύγω εγώ', και είναι κρίμα γιατί είναι ένας πολύ καλός σκηνοθέτης. Αλλά είχε θέμα μ' εμένα». Στην θέση του μπήκε ο Ρίτσαρντ Μπέντζαμιν, η ταινία είναι το «Mermaids» του 1990.
Πάντως, παρά τα βρισίδια της αυτοβιογραφίας, το 2022 η Σερ είχε κάνει ένα tweet για τον θάνατο του Μπογκντάνοβιτς, γράφοντας «Είμαι Περήφανη για το Φιλμ που Κάναμε Μαζί. Εν Τέλει Είμαι Βέβαιη Ότι Και Εκείνος Θα Ήταν. Έκανε Κάποια Πολύ Αξιομνημόνευτα Έργα και Ανακάλυψε Εκπληκτικά Ταλαντούχους Καλλιτέχνες».
Just heard Peter Has Died.
— Cher (@cher) January 6, 2022
I’m Proud Of The Film (mask) We Made Together, & In The End I’m Sure He Must Have Been As Well.
He made Some Very
Memorable Films,& Discovered amazingly
Talented artists