Ο Στέιθαμ πρωταγωνιστεί - εδώ χαμογελάμε- κι ο Ντέιβιντ Ερ σκηνοθετεί - εδώ το χαμόγελο παγώνει. Το σενάριο της ταινίας συνυπογράφει ο Σιλβέστερ Σταλόνε - το χαμόγελο μόλις επανήλθε.
Από τους τρέχοντες σταρ του σινεμά δράσης, ο Στέιθαμ και ο Λίαμ Νίσον είναι εκείνοι από τους οποίους θα πάρεις ενίοτε μια ταινία είδους της προκοπής, γιατί θα συνεργαστούν με σκηνοθέτες και θα επιλέξουν πρότζεκτ που κάποιος σαν τον Ντουέιν Τζόνσον, ας πούμε, που δραστηριοποιείται σε μεγαλύτερου προϋπολογισμού παραγωγές, δεν θα πλησίαζε ποτέ. Για κακή μας τύχη, ο Στέιθαμ φαίνεται να τα βρήκε με τον Ντέιβιντ Ερ - μέχρι πρότινος τον προφέραμε Όγερ- έναν σκηνοθέτη που παίρνει τα πάντα σοβαρά κι εσχάτως φαίνεται να γαργαλά το μαλακό υπογάστριο της alt-right μερίδας του κοινού.
Tουλάχιστον στο «Working Man», τη νέα τους συνεργασία, το σενάριο συνυπογράφει ο Σταλόνε, οπότε ελπίζεις πως η ίντριγκα δεν εκτρέπεται σε παραληρηματικές MAGA φαντασιώσεις περί εξισορρόπησης των ατασθαλιών και πάταξης των συνομωσιών στον Λευκό Οίκο, όπως στον «Beekeeper».Στην ταινία ο Στέιθαμ είναι πρώην πεζοναύτης και θανατηφόρο μέλος της αντι-τρομοκρατικής, που επιλέγει μια απλή ζωή και βρίσκει δουλειά σε οικοδομή. Μια απαγωγή θα τον επαναφέρει στην ενεργό δράση.
Το τρέιλερ είναι της λογικής Netflix, μάς δείχνει τι γίνεται σε όλη την ταινία, για να ξέρει το κοινό «τι αγοράζει». Λίγος κρύος ιδρώτας μάς έλουσε γιατί βλέπουμε να περνά από το ειδικό στο γενικό και φοβόμαστε μην γίνει πάλι του «Beekeeper», αλλά, είπαμε, νιώθουμε μια σχετική ασφάλεια με τον Σταλόνε στο σενάριο. Δείτε λοιπόν το τρέιλερ, για να μάθετε τι γύρισε ο Ερ λοιπόν όσο περιμένει να εκπληρώσουν το αίτημά του να δώσουν στη δημοσιοτητα το Ayer Cut του «Suicide Squad», που λογικά είναι η Δευτέρα Παρουσία του σινεμά.