Η ταινία, που λέγεται θα είναι η μεγαλύτερης διάρκειας της φιλμογραφίας του, ενδέχεται να βρεθεί στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών.
Από την δυστυχία πολλές φορές προκύπτει μια δημιουργία, λέει ενα κλισέ και, όπως συχνά συμβαίνει με τα κλισέ, έχουν μεγάλη δόση ακρίβειας. Ο Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ βιώνει την συντριβή με τον χαμό της συζύγου του και η επιστροφή στο γράψιμο και την σκηνοθεσία αποδεικνύεται πολλαπλά μονόδρομος αφού και δυο ταινίες είναι έτοιμες σε χρόνο ρεκόρ (θυμίζουμε ότι μέχρι τα προπέρσινα «Εγκλήματα του Μέλλοντος», ο σκηνοθέτης απείχε από το 2014), αλλά, αναπόφευκτα ίσως, και η εντρύφηση σε πιο μακάβρια θεματική από ποτέ είναι σαφής.
Το «Shrouds» πήρε ημερομηνία για τις 25 Σεπτεμβρίου, η διάρκειά του είναι 119 λεπτά και η νέα σύνοψη αναφέρει τα εξής: «Ο 50χρονος Καρς (σ.σ.μην ξεφύγει ο αναγραμματισμός) είναι ένας διάσημος επιχειρηματίας που από τον θάνατο της γυναίκας του επινοεί ένα επαναστατικό και αμφιλεγόμενο σύστημα, το GraveTech, που επιτρέπει την σύνδεση των ζωντανών με νεκρούς αγαπημένους μέσα στο σάβανο. Αυτό κάνει και με την σύζυγό του, μόνο που ένα βράδυ πολλοί τάφοι βρίσκονται βανδαλισμένοι, μεταξύ των οποίων και αυτός της γυναίκας του. Και τότε αυτός ψάχνει να βρει τους υπευθύνους.»
Δίπλα του θα είναι οι συνεργάτες του «Crimes», ο φωτογράφος Ντάγκλας Κοχ και ο μοντέρ Κρίστοφερ Ντόναλντσον, ενώ ευτυχώς επιστρέφει και ο παντοτινός Χάουαρντ Σορ στην μουσική.
Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Βενσάν Κασέλ (που πλέον μπαίνει στην περίοδο της μεγάλης φάτσας - και μοιάζει και πολύ με τον ίδιο τον Κρόινενμπεργκ στην φωτογραφία), Νταϊάν Κρούγκερ, Σαντρίν Χολτ και Γκάι Πιρς.
Μη λέμε τα αυτονόητα, ζούμε να το περιμένουμε, ήδη τα «Εγκλήματα του Μέλλοντος» ήταν μια συναρπαστική στιγμή ενός (μόλις) ντεφορμέ λόγω αποχής σπουδαίου δημιουργού, εδώ αναμένεται κάτι μεγάλο - και λίαν ζοφερό, ίσως. Ανασκουμπωνόμαστε.