12:16
7/11

Κουνγκ Φου με φόντο την Ακρόπολη! Η Αλίκη Δανέζη-Knutsen μιλά στην κάμερα του cinemagazine

Η γεννημένη στην Κύπρο σκηνοθέτις παρουσίασε στις 24ες Νύχτες Πρεμιέρας την πρώτη ταινία πολεμικών τεχνών που γυρίστηκε ποτέ στην Ελλάδα. Ο λόγος φυσικά για την «Chinatown - Τα Τρία Καταφύγια», τα μυστικά της οποίας εξηγεί αποκλειστικά στο cinemagazine.

Συνέντευξη στον Νεκτάριο Σάκκα

Το «Chinatown - Τα Τρία Καταφύγια» δεν είναι μια συνηθισμένη ελληνική ταινία. Για την ακρίβεια, αποτελεί την πρώτη φορά που το ελληνικό σινεμά συναντιέται με τις ταινίες πολεμικών τεχνών. Ένα ιδιαίτερο ραντεβού το οποίο η Αλίκη Δανέζη-Knutsen, σκηνοθέτιδα της ταινίας, το πρωτοέδωσε με μεγάλη επιτυχία τον Σεπτέμβρη στις 24ες Νύχτες Πρεμιέρας, ενώ η ταινία προβλήθηκε την Τρίτη 6 Νοεμβρίου και στο 59ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η ιστορία της τρίτης μεγάλου μήκους ταινίας της Δανέζη-Knutsen περιστρέφεται γύρω από την Κλειώ, μια νεαρή κοπέλα που μεγάλωσε  από πατέρα Kινέζο και Κύπρια μητέρα με αγάπη και φως σε ένα μικρό χωριό στους λόφους της Κύπρου. Όταν γίνεται 18 χρονών, μαθαίνει ότι ο πατέρας της δεν πέθανε από φυσικά αίτια, αλλά δολοφονήθηκε από την κινέζικη μαφία στην Chinatown της Αθήνας. Η Κλειώ ορκίζεται να πάρει εκδίκηση. Ένας παλιός φίλος του πατέρα της, ο Μάγειρας Λιν, την βοηθάει και ο νεαρός βοηθός του την ερωτεύεται. Η Κλειώ αναζητά τους δολοφόνους, αλλά σύντομα ανακαλύπτει ότι ο Μάγειρας Λιν έχει ένα καλά κρυμμένο μυστικό.

Για αυτό το σκοτεινό παραμύθι εκδίκησης, με σκηνές δράσης και πολεμικών τεχνών, η Αλίκη Δανέζη-Knutsen μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα του cinemagazine, λίγο πριν η «Chinatown - Τα Τρία Καταφύγια» πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στις Νύχτες Πρεμιέρας.

Και είχε πολλά να πει για την προσωπική της ιστορία που αποτελεί σταθερή πηγή έμπνευσης στη δουλειά της, για το παρασκήνιο πίσω από μία τόσο απαιτητική παραγωγή, για τη συνεργασία της με την Κατερίνα Μισιχρόνη, πρωταγωνίστρια της ταινίας, αλλά και πόσο διαφορετικά βιώνει το να σκηνοθετεί στο θέατρο και στο σινεμά.

Διαβάστε ακόμη:
59ο ΦΚΘ: Είναι το «Ακίνητο Ποτάμι» η καλύτερη ελληνική ταινία της χρονιάς;

59o ΦΚΘ: Το «ROMA» του Αλφόνσο Κουαρόν είναι μία κινηματογραφική ωδή στη μνήμη και την Ιστορία
59ο ΦΚΘ: Το «The Waiter» υπηρετεί μια σχολαστική προσπάθεια για μια νέα πορεία του ελληνικού σινεμά
59ο ΦΚΘ: Ο Ματέο Γκαρόνε επιστρέφει στον κόσμο του εγκλήματος με έναν ταπεινό θρίαμβο
59ο ΦΚΘ: O Λάζλο Νέμες, ο Κάφκα και η αυτοκαταστροφική φύση του πολιτισμού που μας διαμόρφωσε
59ο ΦΚΘ: Ο Χάιμε Ροζάλες μιλά για την αρχαία τραγωδία και τον σύγχρονο κόσμο στο cinemagazine
59ο ΦΚΘ: Το «Sunset» του Νέμες είναι μια ενδιαφέρουσα, αλλά προβληματική επανάληψη του «Γιου του Σαούλ»
59ο ΦΚΘ: Έναρξη με τους υπέροχους «Κλέφτες Καταστημάτων» του Κόρε-Έντα
59o ΦΚΘ: Κινηματογραφικά «Μαθήματα Ζωής» με ελεύθερη είσοδο
59ο ΦΚΘ: Ενημερωθείτε για το πλήρες πρόγραμμα
59ο ΦΚΘ: Ανακοίνωση των ελληνικών ταινιών του φετινού προγράμματος
59ο ΦΚΘ: Η «Ρωμαϊκή Ευσπλαχνία» ως πυξίδα επιλογής στο Διεθνές Διαγωνιστικό του Φεστιβάλ
59o ΦΚΘ: Αυτές είναι οι ταινίες του προγράμματος «Ματιές στα Βαλκάνια»
59o ΦΚΘ: Μεγάλο αφιέρωμα στο ελληνικό queer σινεμά
59ο ΦΚΘ: Το 14ωρο «The Flower» σας προ(σ)καλεί να το παρακολουθήσετε ολόκληρο

59ο ΦΚΘ: Ο Φοίβος Δεληβοριάς πρέσβης της Αγοράς του Φεστιβάλ
59ο ΦΚΘ: Άρωμα Καννών με τις φετινές Ταινίες Έναρξης & Λήξης