Στίβεν Κινγκ και... 13! Οι καλύτερες κινηματογραφικές αναγνώσεις των βιβλίων του - αφιερωματα , photo gallery || cinemagazine.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ / PHOTO GALLERY
10:56
7/11

Στίβεν Κινγκ και... 13! Οι καλύτερες κινηματογραφικές αναγνώσεις των βιβλίων του

«Creepshow» (1982) του Τζορτζ Ρομέρο  Συνάντηση κορυφής ανάμεσα σε Ρομέρο και Κινγκ, βασισμένη σε διηγήματα του δεύτερου. Όχι ακριβώς η καλύτερη στιγμή κανενός εκ των δύο, αλλά με διόλου ευκαταφρόνητο
«Creepshow» (1982) του Τζορτζ Ρομέρο

Συνάντηση κορυφής ανάμεσα σε Ρομέρο και Κινγκ, βασισμένη σε διηγήματα του δεύτερου. Όχι ακριβώς η καλύτερη στιγμή κανενός εκ των δύο, αλλά με διόλου ευκαταφρόνητο cult status, το «Creepshow» παραπέμπει στις ανθολογίες τρόμου της Amicus, με έμφαση στις ενότητες όπου το σλάπστικ κυριαρχούσε επί της ανατριχίλας. Πιθανώς τραυματική εμπειρία για όσους φοβούνται τις κατσαρίδες, λόγω του σκετς με τον Ε. Τζ. Μάρσαλ, σε ένα άλλο εμφανίζεται και ο ίδιος ο Κινγκ. Δυστυχώς. Γ.Β.

Ο «Δόκτωρ Ύπνος» είναι στις αίθουσες (διαβάστε τη γνώμη μας εδώ) και τι πιο αρμόζον από μια αναδρομή σε 13 από τις πιο κλασικές στιγμές ενός συγγραφέα που το σινεμά του πάει πολύ.

Από τους Γιάννη Βασιλείου, Πάνο Γκένα, Ηλία Δημόπουλο, Λουκά Κατσίκα, Νεκτάριο Σάκκα

 

Με 300+ μεταφορές στο σινεμά, πάμπολλων από τα 61 βιβλία του και των πάνω από 200 διηγημάτων του, ο Στίβεν Κινγκ είναι με διαφορά ο μοντέρνος...Βασιλιάς του Φανταστικού στον κόσμο του θεάματος. Έχει απολαύσει τιμές αλλά και μύδρους, έχει πάρει αναρίθμητα λογοτεχνικά βραβεία, οι ταινίες βασισμένες στη δουλειά του έχουν κατοικήσει σε όλο το φάσμα από το αριστούργημα μέχρι την προχειροδουλειά. Όλα τους κατοπτρίζουν μια δημοφιλία συναρπαστική και αδιάπτωτη για περίπου 50 χρόνια, όλα τους φανερώνουν την κοσμογονία του Φανταστικού (αλλά όχι αποκλειστικά) που διέπεται από μια μοναδική ανάγνωση σύγκρουσης της αμερικανικής ιδιοσυγκρασίας με το θρησκευτικό, την καλλιτεχνική οντολογία και τις κατεστημένες αξίες.

Διαλέξαμε για σας 13 (...) τίτλους μιας εργογραφίας που, χαρακτηρίζοντας σταθερά το σύγχρονο αμερικανικό σινεμά, κοσμεί την ψυχό- και κοινωνιο-παθολογία του έργου του αποτελώντας ταυτόχρονο μείζονα ή ελάσσονα ορόσημα μιας παραγωγής.