Ένα, κατά τα φαινόμενα, από εκείνα τα δώρα του τέλους της σεζόν, που εμφανώς σκοπεύουν σε ακαδημαϊκή αναγνώριση και εγγυώνται ένα μέγιστο ελάχιστο ερμηνευτικής εμβέλειας.
Ο Άντονι είναι ένας 80χρονος, ελαφρώς στριμμένος, γέροντας που ζει στο διαμέρισμά του απορρίπτοντας περιφρονητικά την φροντίδα που διασφαλίζει γι' αυτόν η κόρη του. Φροντίδα όμως απαραίτητη, μιας και τόσο εκείνη δεν μπορεί να τον προσέχει καθημερινά, όσο κι εκείνος εμφανίζει τα πρώτα σημάδια άνοιας. Η παλίρροια και η άμπωτη της μνήμης, η ταυτότητα, η σχέση πατέρα-κόρης, το φάσμα της απώλειας, συνιστούν ένα κρούσμα ανθρώπινου σινεμά προορισμένου, επιτέλους, για την μεγάλη οθόνη.
Σε αυτό το φαινομενικά περπατημένο έδαφος κινείται θεματικά η ιστορία του «The Father» του Φλοριάν Ζελέρ. Και τα εχέγγυά του είναι διπλά: Αφ' ενός μπροστά από την κάμερα ο Άντονι Χόπκινς συναντα την Ολίβια Κόλμαν (αλλά και την Ολίβια Γουίλιαμς και τον Ρούφους Σίγουελ και τον Μάρκ Γκάτις- όλοι τους σε απρόσμενους ρόλους όπως θα καταλάβετε από το τρέιλερ). Αφ' ετέρου στην συγγραφή του σεναρίου, δύο μεγάλοι, καθένας της γενιάς του, στην θεατρική γραφή ενώνονται - ο Ζελέρ με τον πολύπειρο Κρίστοφερ («Επικίνδυνες Σχέσεις») Χάμπτον - με στόχο, αν μη τι άλλο, μια ταινία που θα μπορείς με πριγκιπική άνεση να αφεθείς στον λόγο της και τις έγνοιες της.
Η ταινία είναι προγραμματσμένη για εστιασμένη διανομή στις 18 Δεκεμβρίου και ευρεία από ανήμερα των Χριστουγέννων, ενώ μια πρόωρη αλλά αναμενόμενη συζήτηση για βραβευτικές βλέψεις ήδη σχηματίζεται γύρω από το έργο.