10:48
10/7

Ο Ράιαν Γκόσλινγκ ουρλιάζει ως νέος «Wolfman» παρέα με τον σκηνοθέτη του «Αόρατου Ανθρώπου»

Μετά την εξαιρετική δουλειά του στον «Αόρατο Άνθρωπο», ο Λι Γουανέλ αναλαμβάνει και το επόμενο τέρας της Univeral, που μεταφέρεται κι αυτό στη σύγχρονη εποχή.

Από τον Τάσο Μελεμενίδη

Λίγο πριν το παγκόσμιο lockdown που επέφερε ο κορονοϊός, η Universal πρόλαβε να βγάλει τον «Αόρατο Άνθρωπο» και να καταλάβει πως το νέο σχέδιο που έβαλε σε λειτουργία σε σχέση με τα διάσημα τέρατα του παρελθόντος ήταν πολύ πιο λογικό σε σχέση με το μεγαλεπίβολο άνοιγμα ενός ενωμένου σύμπαντος, στο πρότυπο του MCU. Θυμίζουμε πως η «Μούμια» ξεκίνησε ως το πρώτο φιλμ με αυτή τη λογική, με το στούντιο να αντιλαμβάνεται αμέσως πως δεν είχε τύχη.

Αντίθετα με τη «Μούμια», ο «Αόρατος Άνθρωπος» βασίστηκε σε όσα κάνει τα τελευταία χρόνια το στούντιο με την εταιρία παραγωγής Blumhouse. Φιλμ δηλαδή που δεν βασίζονται υπερβολικά στα εφέ και άρα είναι πολύ φθηνότερα και δεν έχουν το άγχος της ένωσης του ενός με το άλλο καθώς η προτεραιότητα είναι να λειτουργούν αυθύπαρκτα με μοντέρνες ιστορίες. Έτσι και στο «Wolfman» το σενάριο που γράφουν οι Λόρεν Σούκερ Μπλαμ και Ρεμπέκα Άντζελο («Orange is the New Black») θα έχει κάποιες ομοιότητες με το «Nighcrawler», την ταινία όπου ο Τζέικ Τζίλενχαλ βγαίνει παγανιά τα βράδια για να καλύψει ατυχήματα, φυσικά με προφανείς αλλαγές που θα βασίζονται στη μεταφυσική αλλαγή του «Wolfman».

Το σενάριο βασίστηκε σε μια κεντρική ιδέα που είχε ο Ράιαν Γκόσλινγκ, ο οποίος θα έχει τον κεντρικό ρόλο. Το στούντιο βρίσκεονταν αυτό τον καιρό σε αναζήτηση σκηνοθέτη, με το όνομα του Κόρι Φίνλεϊ («Bad Education») να παίζει αρκετά, ενώ κάποια στιγμή συζητήθηκε και η περίπτωση να πάρει όλο το project πάνω του ο Γκόσλινγκ σκηνοθετώντας την ταινία, έξι χρόνια μετά το χτυπημένο από την κριτική ντεμπούτο του, «Lost River». Τελικά η Blumhouse αποφάσισε να εμπιστευτεί τον άνθρωπο που της χάρισε την πιο πρόσφατη επιτυχία και έτσι μετά τον «Αόρατο Άνθρωπο», ο Λι Γουανέλ αναλαμβάνει οριστικά και τον «Wolfman». Στο νέο που δημοσίευσε το Deadline αναφέρεται πως δεν είναι ξεκάθαρο πια αν κρατηθεί το σενάριο που βασίστηκε στην ιδέα του Γκόσλινγκ ή αν ο Γουανέλ θα μπει στο project με δικές του ιδέες, αλλάζοντας τη σύστασή του.

Ενδιαφέροντα όλα αυτά, 10 χρόνια μετά το τελευταίο «Wolfman» που είχε βγάλει η Universal σε εντελώς διαφορετική λογική τότε.