Κάθε Πέμπτη: Κριτική στις πιο πολυσυζητημένες ταινίες του 2020 - νεα , ειδησεις || cinemagazine.gr
10:14
19/11

Κάθε Πέμπτη: Κριτική στις πιο πολυσυζητημένες ταινίες του 2020

Για όσο διάστημα οι αίθουσες παραμείνουν κλειστές, το cinemagazine θα πραγματοποιεί αναδρομή στις ταινίες που συζητήθηκαν περισσότερο μέσα στην αντίξοη αυτή χρονιά.

Κάθε Πέμπτη, στη θέση των «Νέων Ταινιών» της εβδομάδας θα βρίσκονται οι κριτικές των συντακτών του site για τις ταινίες που προξένησαν τη μεγαλύτερη αίσθηση τους μήνες που πέρασαν. Συνεχίζουμε με την περίοδο Μάρτιος - Ιούλιος 2020.

Φύγαμε (Onward, 2020) του Νταν Σκάνλον
Βαθμολογία: ★★★ (3/5)

Δυο ξωτικά έχουν την ευκαιρία να φέρουν πίσω στη ζωή τον πατέρα τους που έχει πεθάνει και η Pixar-Disney την ευκαιρία να «αναστήσει» μαγικά έναν συγκινητικό (και ξεκαρδιστικό) ύμνο στην αδελφική αγάπη.

Από τον Πάνο Γκένα

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/onward_review-131013433/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 5 Μαρτίου 2020

Ο Αόρατος Άνθρωπος (The Invisible Man, 2020) του Λι Γουάνελ
Βαθμολογία: ★★★1/2 (3,5/5)

Υπόδειγμα ουσιώδους μεταφοράς κλασικού τίτλου που κατορθώνει να είναι από την αρχή ως το τέλος ένα σφιχτοδεμένο ψυχολογικό θρίλερ και παράλληλα να ενσωματώνει το εύρημα του αόρατου στα σκοτεινά μυστικά τοξικών σχέσεων. 

Από τον Τάσο Μελεμενίδη

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/the_invisible_man_review-131013428/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 5 Μαρτίου 2020

Σκοτεινά Νερά (Dark Waters, 2019) του Τοντ Χέινς
Βαθμολογία: ★★★ (3/5)

Δικηγορικό δράμα που ξεφεύγει από την κοινή ακαδημαϊκή καταγγελία και κατακτά εμβέλεια, ενίοτε, ανθρώπινα συγκλονιστική.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/dark_waters_review-131013419/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 5 Μαρτίου 2020

Το Βαμμένο Πουλί (The Painted Bird, 2019) του Βάκλαβ Μαρχούλ
Βαθμολογία: ★★★1/2 (3,5/5)

Εξόφθαλμα καλλιτεχνικό σινεμά αργών ρυθμών, θεματικού βάρους κι αφηγηματικής ισχύος, που αμβλύνεται λόγω τυπικών του σινεμά που υπηρετεί χαρακτηριστικών. Οι λάτρεις, ωστόσο, θα αποζημιωθούν με το παραπάνω.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/painted_bird_review-131013421/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 5 Μαρτίου 2020

Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς (Ballad for a Pierced Heart, 2020) του Γιάννη Οικονομίδη
Βαθμολογία: ★★1/2 (2,5/5)

Η νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη είναι μια ιστορία απιστίας και απληστίας βγαλμένη από την σταθερή πηγή έμπνευσής του, το λούμπεν μαλακό υπογάστριο της νεοελληνικής πραγματικότητας.

Από τον Νεκτάριο Σάκκα

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/ballad_for_a_pierced_heart_review-131013423/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 5 Μαρτίου 2020

Πινόκιο (Pinocchio, 2019) του Ματέο Γκαρόνε
Βαθμολογία: ★★1/2 (2,5/5)

Ο «Πινόκιο», ένα από τα πιο δημοφιλή παραμύθια του κόσμου, ζωντανεύει στη μεγάλη οθόνη σε σκηνοθεσία Ματέο Γκαρόνε, αλλά η ταινία αποδεικνύεται πιο ξύλινη από τον ήρωά της.

Από τον Πάνο Γκένα

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/pinocchio-131016984/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 11 Ιουνίου 2020

Οι Μεταφραστές (Les Traducteurs, 2019) του Ρεζί Ρουανσάρ
Βαθμολογία: ★★ (2/5)

Θρίλερ εμπνευσμένο από τον κόσμο της λογοτεχνίας που ξεκινά υποσχόμενα αλλά στην πορεία προσπαθεί να διατηρήσει μυστήριο εις βάρος των χαρακτήρων του. 

Απο τον Τάσο Μελεμενίδη

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/les_traducteurs_review-131017284/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 18 Ιουνίου 2020

Ένας Υπέροχος Γείτονας (A Beautiful Day in the Neighborhood, 2019) της Μάριελ Χέλερ
Βαθμολογία: ★★★1/2 (3,5/5)

H βασισμένη σε πραγματικά περιστατικά ιστορία της σχέσης του θρυλικού Φρεντ Ρότζερς με τον δημοσιογράφο του Esquire Τομ Τζούνοντ, σε μια ταινία θεραπευτικού δράματος που σε επαναφέρει στα σημαντικά και εγκαθιστά την Μάριελ Χέλερ του «Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις;» στην πρώτη γραμμή των χολιγουντιανών δημιουργών σήμερα.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/a_beautiful_day_in_the_neighborhood_review-131017899/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 2 Ιουλίου 2020

Ταξίδι στην Ελλάδα (The Trip to Greece, 2020) του Μάικλ Γουιντερμποτομ
Βαθμολογία: ★★★ (3/5)

Φαγητό, μιμήσεις και συζητήσεις κάτω από τον ελληνικό ήλιο στο τέταρτο «Ταξίδι» των δύο ηρώων που ακολουθούν την πετυχημένη συνταγή των προηγούμενων, ενσωματώνοντας τους μύθους και το δράμα που κληροδότησε η χώρα μας. 

Από τον Τάσο Μελεμενίδη

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/the_trip_to_greece_review-131017925/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 2 Ιουλίου 2020

Το Κόλπο του Αιώνα (The Heist of the Century, 2020) του Άριελ Γουίνογκραντ
Βαθμολογία: ★★★ (3/5)

Αργεντίνικη ταινία-ληστείας, με κάμποσο «Ocean's...» να τρέχει στις φλέβες της αλλά και επαρκή δόση ανθρωπινότητας (sic) που την καθιστά από τις πληρέστερες ταινίες του είδους. Ευδιάθετο σινεμά που δεν σε κοροϊδεύει ποτέ, τέλεια πρόταση θερινού σινεμά.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/el_robo_del_siglo_review-131018228/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 9 Ιουλίου 2020

Ο Διαφορετικός Κύριος Κόπερφιλντ (The Personal History of David Copperfield, 2019) του Αρμάντο Ιανούτσι
Βαθμολογία: ★★★1/2 (3,5/5)

Μοντέρνα, αλλά ποτέ μοντερνίζουσα, μεταφορά ενός ογκόλιθου της αγγλικής λογοτεχνίας, που ριψοκινδυνεύει με τους αυστηρούς του γράμματος, αλλά αγγίζει εδάφη επιτεύγματος με τους θιασώτες του πνεύματος περί της έννοιας της μεταφοράς της λογοτεχνίας στον κινηματογράφο.

Από τον Ηλία Δημόπουλο

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/david_copperfield_review-131018512/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 16 Ιουλίου 2020

Παρί (Pari, 2020) του Σιαμάκ Ετεμάντι
Βαθμολογία: ★★ (2/5)

Ο αγώνας μιας μητέρας να ανακαλύψει τα ίχνη του γιου της στην σύγχρονη Αθήνα, αποτελεί το έναυσμα μιας φιλόδοξης - μα προβληματικής - νυχτερινής οδύσσειας, στο κινηματογραφικό ντεμπούτο του Ελληνο-Ιρανού Σιαμάκ Ετεμάντι («Cavo D’ Oro»). Παγκόσμια πρεμιέρα στο Πανόραμα του 70ού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου.

Από τον Πάνο Γκένα

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/pari_review-131018518/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 16 Ιουλίου 2020

22 Ιουλίου (Utøya: July 22, 2018) του Έρικ Πόουπ
Βαθμολογία: ★★★ (3/5)

Μέσα από 90 λεπτά καθαρής ψυχολογικής πρέσας, ο Έρικ Πόουπ μας ξετυλίγει από την πλευρά των θυμάτων και σε πραγματικό χρόνο την αιματηρή επίθεση της 22ας Ιουλίου 2011 στο νησί Ουτόγια της Νορβηγίας.

Από τον Νεκτάριο Σάκκα

Διαβάστε την κριτική της ταινίας:
www.cinemagazine.gr/paizontai_tora/arthro/22_july_review-131018827/
Η ταινία κυκλοφόρησε στις ελληνικές αίθουσες 23 Ιουλίου 2020