Ο Μπιλ Μάρεϊ και η τηλεφωνική γραμμή που τον κρατά σε απόσταση από όλους

2019-06-11 10:03:14
Από τον Τάσο Μελεμενίδη

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο γνωστός ηθοποιός εξιστόρησε πως ελευθερώθηκε από «ενοχλητικά» τηλεφωνήματα και βρήκε περισσότερο ελεύθερο χρόνο στη ζωή του. 

Ο Μπιλ Μάρεϊ έχει τη φήμη του ανθρώπου που μπορεί να εμφανιστεί παντού - σε γάμους αγνώστων, πίσω από ένα μπαρ ή να κάνει photobombing στο δρόμο. Παράλληλα όμως φροντίζει να κάνει σαφές ότι όλα αυτά είναι προσωπικές και αυθόρμητες επιλογές που δε σχετίζονται με την καριέρα του, ούτε τον κάνουν πιο προσιτό στον οποιονδήποτε θέλει να τον βρει για επαγγελματικούς λόγους.

Κατά τη διάρκεια της προώθησης της ταινίας του Τζιμ Τζάρμους «The Dead Don't Die» ο Μάρεϊ μίλησε για την επικοινωνία που έχει με τη βιομηχανία για την οποία εξακολουθεί να δουλεύει και πως «όσοι με ξέρουν μπορούν να με βρουν, όμως οι υπόλοιποι θα δυσκολευτούν λίγο παραπάνω». Χωρίς ατζέντη ή υπεύθυνο επικοινωνίας, όποιος ήθελε να τον βρει για πολλά χρόνια έπρεπε να γνωρίζει το τηλέφωνο του σπιτιού του. Μέχρι που μάλλον το έμαθαν πολλοί και ο ίδιος βαρέθηκε να το ακούει να χτυπά σε καθημερινή βάση. 

Ο Μάρεϊ ανέφερε στο Indiewire μια ιστορία που κυκλοφορήσε στον χώρο της αμερικανικής κινηματογραφικής βιομηχανίας σαν μύθος, με τον ίδιο να την επιβεβαιώνει. Συγκεκριμένα, αφού βαρέθηκε να απαντά σε ατζέντηδες και υπαλλήλους κινηματογραφικών στούντιο, άνοιξε μια γραμμή 1-800 (το αρχικό νούμερο τηλεφωνικών κέντρων και δωρεάν υπηρεσιών) για να επικοινωνεί μαζί του όποιος τον ήθελε για δουλειά. Ο ίδιος έλεγχε κατά διαστήματα όσα μηνύματα λάμβανε και προχωρούσε σε αυτά που θεωρούσε σημαντικά. 

Ο Τεντ Μάλφι (σκηνοθέτης του «St. Vincent») είχε αναφέρει στο παρελθόν πως άφηνε για μήνες μηνύματα σε αυτό το νούμερο μέχρι τελικά ο Μάρεϊ να επικοινωνήσει μαζί του. «Δεν έχω πολύ πειθαρχία στον έλεγχο των μηνυμάτων, αλλά αυτή η αλλαγή μου έδωσε πραγματικά πολύ περισσότερο ελεύθερο χρόνο.»

Πάντως ο ίδιος έχει αφήσει να εννοηθεί πως οι παλιότεροι συνεργάτες του μπορούν πάντα να τον βρουν άμεσα. Η Σοφία Κόπολα τον βρήκε αμέσως για τις ανάγκες του νέου της φιλμ, ο Γουές Άντερσον επίσης θα τον έχει στη νέα του ταινία, το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον Τζάρμους που υπεραμύνθηκε της επιλογής του Μάρεϊ. «Μου αρέσει που ο Μπιλ προστατεύει την ιδιωτικότητά του και διαχωρίζει τη δουλειά του με το πως θέλει να ζει.» 

 

  • Καμία πατρίδα για τα φετινά Οσκαρ!

    Εκπλήξεις, φαβορί και πολλή πολλή Ευρώπη είχε η 80 τελετή απονομής των βραβείων Οσκαρ που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής και μεταδόθηκε λεπτό προς λεπτό από το cinemag. [...]

  • Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους

    No Country for Old Men

    «Γελάω καμιά φορά» μονολογεί πικραμένος ο παλαίμαχος σερίφης που σε όλη τη διάρκεια του φιλμ χρησιμεύει ως ψύχραιμο αντιστάθμισμα και ηθική πυξίδα στα όσα αποτρόπαια συμβαίνουν επί οθόνης. [...]

  • Ιθαν και Τζόελ Κοέν : Νικητές του Βραβείου Σκηνοθεσίας

    Οι αδελφοί Κοέν είναι οι μεγάλοι νικητές της φετινής διοργάνωσης, καθώς είναι οι τέταρτοι στην ιστορία μετά τον Φράνσις Φορντ Κόπολα (Νονός 2) και τον Τζέιμς Κάμερον (Τιτανικός) και τον Πίτερ [...]

  • Ντάνιελ Ντέι Λούις - Νικητής στον Α΄ Ανδρικό Ρόλο

    Χύθηκε αίμα στους Α' αντρικούς. Η βραβευμένη Έλεν Μίρεν ανοίγει το φάκελο και ο Ντάνιελ Ντέι Λουις βγαίνει ο μεγάλος νικητής από την αντροπαρέα. Σήκωσε το Οσκαρικό τρόπαιο έχοντας καρφιτσωμένο [...]

  • Μαριόν Κοτιγιάρ - Νικήτρια στον Α' Γυναικείο Ρόλο

    Και το Όσκαρ Α' γυναικείου ρόλου πήγε στην...Μάριον Κοτιγιάρ! Ενώ όλοι περίμεναν να βγει νικήτρια τη μεγάλη Τζούλι Κρίστι, ξαφνικά ανακοινώθηκε από το στόμα του Φόρεστ Γουιτάκερ το όνομα της [...]

  • Χαβιέ Μπαρδέμ- Νικητής στο Β΄Ανδρικό Ρόλο

    Ο Χαβιέ Μπαρδέμ με απίστευτα ποσοστά στις σχηματικές προβλέψεις (μόλις 1.07) πήρε το Όσκαρ Β' Αντρικού Ρόλου. Είναι και επίσημα ο πρώτος Ισπανός που παίρνει το χρυσό αγαλματίδιο. Η ερμηνεία [...]

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ